مسی و رونالدو چند بار در دادن پاس‌گل هت‌تریک کرده‌اند؟

مسی و رونالدو چند بار در دادن پاس‌گل هت‌تریک کرده‌اند؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در یک دهه اخیر به طور کامل سوار بر فوتبال و تمامی رکورد ها بودند و همواره با هم مورد مقایسه قرار می گرفتند که البته این مقایسه با وجود اینکه مسی و رونالدو مسیر متفاوتی را در پیش گرفتند و کاملا در دو لیگ جداگانه توپ می زنند، همچنان ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در هفته قبلی لوشامپیونه فرانسه در بازی مقابل سنت اتین سه بار پاس‌گل داد و بدین ترتیب در دادن پاس گل هت‌تریک کرد. این اولین باری نبود که مسی در دادن پاس گل هت‌تریک می کند و در یک بازی سه پاس گل می دهد. مسی پیش از این سه بار در بارسلونا و یک بار در تیم ملی آرژانتین این کار را انجام داده بود و در یک بازی سه پاس گل داده بود. در حقیقت لئو مسی پیش از بازی با سنت اتین، در بازی مقابل لوانته، ختافه و رئال بتیس و همچنین در بازی مقابل پاراگوئه به همراه تیم ملی آرژانتین، سه پاس گل در یک بازی داده بود.

از سویی کریستیانو رونالدو تاکنون دو بار در دادن پاس‌گل هت‌تریک کرده است. فوق ستاره پرتغالی یک بار در پیروزی 8 بر 1 رئال مادرید مقابل آلمریا در فصل 2010/11 سه پاس گل در یک بازی داد و یک بار هم در دوره اول حضورش در منچستر یونایتد در بازی مقابل استون ویلا که منچستر یونایتد با نتیجه 4 بر 0 برد، در دادن پاس گل هت‌تریک کرده بود.

1470