عکس؛ سُر خوردن عجیب و غریب دیبالا و فرستادن پنالتی به آسمان

عکس؛ سُر خوردن عجیب و غریب دیبالا و فرستادن پنالتی به آسمان

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته پانزدهم از رقابت های سری آ ایتالیا، یوونتوس و تیم ته جدولی سالرنیتانا به مصاف هم رفتند و در نهایت یووه موفق شد در این بازی با نتیجه دو بر صفر سالرنیتانا را شکست دهد و شاگردان مکس آلگری هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی، پائولو دیبالا در این بازی به طور کلی عملکرد خوبی داشت و توانست گل اول بیانکونری ها را به شکل زیبایی با یک شوت فنی و محکم از پشت محوطه جریمه به ثمر برساند اما او در انتهای بازی یک پنالتی عجیب و غریب زد و توپ را به آسمان فرستاد به طوری که ضربه پنالتی او با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در آخرین دقیقه از وقت های تلف شده بازی و در حالی که یووه با دو گل از سالرنیتانا پیش بود، مدافع این تیم روی آلوارو موراتا در محوطه جریمه مرتکب خطا شد و تکل او به شکلی بود که پنالتی واضح بود.

پائولو دیبالا که گل اول یووه را در این بازی به ثمر رسانده بود، پشت ضربه پنالتی قرار گرفت تا بدین ترتیب بتواند گل دوم خود را هم به ثمر برساند و دبل کند اما او هنگامی که به نقطه پنالتی رسید تا ضربه نهایی خود را به توپ وارد کند به شکل عجیب و غریبی سُر خورد و توپ را به آسمان فرستاد.

1470