فاصله گرفتن یوونتوس از بحران پس از پیروزی مقابل تیم قعر جدولی

فاصله گرفتن یوونتوس از بحران پس از پیروزی مقابل تیم قعر جدولی

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس موفق شد در برابر سالرنیتانا به پیروزی 0-2 دست پیدا کند و با 15 امتیاز موقتا در رده هفتم جدول قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته پانزدهم رقابت‌های سری آ ایتالیا، سه شنبه شب دو تیم سالرنیتانا و یوونتوس از ساعت 23:15 به وقت تهران در ورزشگاه آرچی به میدان رفتند. آلگری به خوبی می‌دانست که در صورت عدم کسب نتیجه مطلوب در این دیدار، باید فشارهای زیادی را تحمل کند و به نوعی با بحران دست و پنجه نرم کند. بیانکونری در دو بازی گذشته خود مقابل چلسی و آتالانتا به ترتیب با نتایج 4-0 و 0-1 شکست خورده و تقریبا هیچ هوادار یووه از شرایط راضی نیست. 

در این دیدار بانوی پیر با حمله به سوی دروازه میزبان بازی را آغاز کرد و می‌توانست در همان دقایق ابتدایی از حریف پیش بیافتد. در دقیقه 21 پائولو دیبالا توانست گل اول را وارد دروازه سالرنیتانا کند. در دقیقه 30، جورجیو کیلینی حساب کار را 0-2 کرد، اما داور گل را مردود نپذیرفت و نیمه اول با همان تک گل دیبالا 0-1 به سود یووه به پایان رسید. 

در نیمه دوم سالرنیتانا کمی جلو کشید و از لاک دفاعی خارج شد، اما توانست کار خاصی انجام دهد و در نهایت آلوارو موراتا، در دقیقه 70 کار را تمام کرد. 

4416