با این شرایط، سنگین جریمه می‌شود؛ هشدار جدی جواد نکونام به آیاندا پاتوسی

با این شرایط، سنگین جریمه می‌شود؛ هشدار جدی جواد نکونام به آیاندا پاتوسی

پایگاه خبری فوتبالی- جواد نکونام در کنفرانس خبری پس از تساوی تیمش مقابل تراکتور بخشی از صحبت‌هایش را به شرایط جسمانی پاتوسی اختصاص داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، دیدار فولاد خوزستان و تراکتور که در ورزشگاه فولاد آره نا برگزار شد، مهم ترین مسابقه روز دوم هفته هفتم رقابت های لیگ برتر بود که مثل دو مسابقه دیگر با تساوی بدون گل خاتمه یافت؛ نتیجه ای که البته به هیچ وجه با رضایت نکونام که از دو مسابقه قبلی پس از بازگشت دوباره 6 امتیاز کسب کرده بود، همراه نشد و او در پایان بازی فرصت سوزی بازیکنانش و البته اتلاف وقت تیم حریف را مورد نقد و گلایه قرار داد.

البته بازیکنان تیم خودی هم از گزند نیش های نکونام در امان نماندند و در بخشی از حرف‌هایش که به توضیح در رابطه با غایبان تیمش پرداخت، هشدار غیرمنتظره ای به آیاندا پاتوسی یکی از سه بازیکن خارجی تیمش داد و اضافه وزن او را زیر سوال برد.

نکونام در اینباره اینطور حرف هایش را آغاز کرد: «آیاندا پاتوسی پنج هفته است برای فولاد بازی نمی‌کند. شرایط فیزیکی این بازیکن را دیده اید. من اینجا حافظ منافع فولاد هستم و باشگاه به من اعتماد کرده که مرا به عنوان سرمربی انتخاب کرده است. اگر پاتوسی خود را به وزن و شرایط ایده‌آل نرساند، مطمئن باشید جریمه سنگینی برایش در نظر می‌گیرم. به خودش هم گفته ام. باید خیلی زود به وضعیت ایده‌آل بازگردد. به هر حال بازیکن خارجی باید یک سروگردن بالاتر از بازیکنان خودمان باشد. پاتوسی هم باید زود به وضعیت خوب بازگردد تا بتواند به فولاد کمک کند.» 

این البته پایان صحبت‌های نکونام در رابطه با بازیکن سرحال فصل گذشته فولاد خوزستان نبود و خبرنگاران اهوازی که شاید انتظار شنیدن چنین جملاتی را از سرمربی تیم شهرشان نداشتند، از او خواستند که بیشتر در رابطه با این ماجرا توضیح بدهد که نکونام هم با اشاره به جزئیاتی مواضعش را درباره این موضوع کامل کرد. البته این مربی به این موضوع هم اشاره داشت که هیچ وقت در مورد بازیکنان تیمش در نشست خبری حرف نمی‌زند ولی تاکید کرد باید در شرایط که وضعیت ایده آل او نیست، منافع باشگاه را در اولویت قرار بدهد. در ادامه او در این زمینه اینطور توضیح داد: « من به عنوان سرمربی باید از این بازیکن مراقبت کنم. سال گذشته که در فولاد بودیم پاتوسی 75 کیلوگرم وزن داشت اما اکنون 79 کیلو شده؛ پنج هفته هم بازی نکرده است. هیچ موقع در کنفرانس‌هایم دوست ندارم در مورد بازیکن صحبت کنم، اما آنها باید بدانند حافظ منافع باشگاه هستم و باید شرایط آنها را زود درست کنم.»

6641