رکورد تاریخی شهرخودرو در لیگ برتر

رکورد تاریخی شهرخودرو در لیگ برتر

پایگاه خبری فوتبالی- با حضور میلاد فراهانی در خط دروازه شهر خودرو مقابل فجرسپاسی، امروز یک رکورد بی‌سابقه در لیگ برتر به نام تیم مشهدی به ثبت رسید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، در شرایطی هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر به پایان رسید که در یکی از مسابقات این هفته، شهر خودرو در خانه مقابل فجرسپاسی به رغم نمایش بهتری که نسبت به حریف خود داشت، به تقسیم امتیازات رضایت داد تا دومین امتیاز تیم مشهدی در فصل جدید به ثبت برسد.

یکی از تغییرات مهم ترکیب شهر خودرو نسبت به هفته گذشته و دیدار با تراکتور، در خط دروازه بود؛ جایی که میلاد فراهانی دروازه‌بان باتجربه شهر خودرو بعد از سپری کردن شایعاتی که درباره جدایی‌اش مطرح بود، امروز در دروازه ایستاد و جایگزین محمدجواد کیا شد.

کیا در شرایطی هفته گذشته سنگربان شهر خودرو بود که در دیدار هفته پنجم لیگ برتر، سعید جلالی‌راد مقابل ذوب‌آهن اصفهان دچار آسیب‌دیدگی شده بود و بعد از او هم در آن مسابقه بابک سلامت به ترکیب شهر خودرو آمد تا یک رکورد عجیب و بی‌سابقه در تاریخ لیگ  برتر به نام تیم مشهدی به ثبت برسد.

حضور 4 دروازه‌بان در 7 هفته آغازین فصل جدید لیگ برتر که اتفاقی بی‌سابقه در ادوار لیگ است؛ در چهار هفته نخست سعید جلالی‌راد  (بدون احتساب بازی مس رفسنجان که برگزار نشد) در خط دروازه ایستاد و 1 کلین‌شیت کرد و 4 گل دریافت کرد.

بعد از مصدومیت جلالی‌راد، حدود یک نیمه بابک سلامت در خط دروازه تیمش بود که در مقابل ذوب‌آهن در لحظات پایانی دروازه‌اش باز شد؛ در هفته ششم لیگ برتر محمدجواد کیا در درون دروازه تیمش حاضر شد که او هم مغلوب شد و نتوانست کلین‌شیت کند تا شمار گل‌های خورده شهر خودرو به 6 برسد.

امروز اما میلاد فراهانی توانست در یک روز نسبتاً آرام در نخستین تجربه حضورش در لیگ بیست و یکم کلین‌شیت کند تا بعد از کلین‌شیت هفته نخست جلالی‌راد مقابل آلومینیوم اراک، امروز در هفته هفتم دومین کلین‌شیت فصل برای شهر خودرو با حضور میلاد فراهانی به ثبت برسد.

به نظر می‌رسد با حضور فراهانی، او سنگربان شماره یک شهر خودرو در ادامه فصل خواهد بود و جدی‌ترین رقیبش در خط دروازه، سعید جلالی‌راد است که البته فعلاً از ناحیه کتف آسیب دیده و نمی‌تواند همراه تیمش باشد.

جالب‌تر آن‌که از ابتدای فصل شهر خودرو سه مربی دروازه‌بانان هم داشته است! مصطفی سلامی دستیار محمدرضا مهاجری بود و سپس جای خود را به سیروس سنگچولی به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها داد اما حالا شاپور رجب‌زادگان دستیار همیشگی اکبر میثاقیان در نقش مربی دروازه‌بان‌های شهر خودرو مشغول به فعالیت است تا در این زمینه هم رکورد جالبی برای تیم مشهدی به ثبت برسد.

6641