واکنش گواردیولا به حق یا ناحق بودن توپ طلای هفتم مسی

واکنش گواردیولا به حق یا ناحق بودن توپ طلای هفتم مسی

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در مراسم ویژه توپ طلا که توسط نشریه فرانس فوتبال برگزار می شود، در تالار دوشاتله شهر پاریس فرانسه، لیونل مسی برای بار هفتم موفق شد توپ طلا را به دست بیاورد و بدین ترتیب به عنوان برنده توپ طلای سال 2021 شناخته شد.

به گزارش فوتبالی، خیلی ها معتقد بودند که توپ طلای 2021 حق روبرت لواندوفسکی بوده است و بدین ترتیب مسی این توپ طلا را به ناحق به دست آورده و جایزه توپ طلا باید به روبرت لواندوفسکی می رسیده است. پپ گواردیولا سرمربی کنونی منچسترسیتی پیش از بازی فرداشب تیمش مقابل استون ویلا در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و صحبتی هم درباره توپ طلای مسی داشت.

پپ گواردیولا درباره اینکه توپ طلا به حق یا ناحق به لئو مسی رسیده است، گفت:" از این سوال‌ها از من نپرسید، هرگز نمی توانم بگویم بی انصافی بود که مسی برنده توپ طلا شد."

پپ گواردیولا 4 سال در بارسلونا سرمربی لیونل مسی بوده است و در بایرن مونیخ هم سرمربی روبرت لواندوفسکی بوده و بدین ترتیب سابقه هدایت هر دو ستاره ای که مدعی اصلی توپ طلای سال 2021 بودند را در کارنامه خود دارد. گواردیولا همواره از لیونل مسی در مقاطع مختلف حمایت کرده است.

1470