ابهام درباره حضور کیمیش مقابل دورتموند و بارسلونا/ چرا کیمیش برای بایرن بی‌جانشین است؟

ابهام درباره حضور کیمیش مقابل دورتموند و بارسلونا/ چرا کیمیش برای بایرن بی‌جانشین است؟

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع هافبک ملی پوش باواریایی ها مدتی است که از ترکیب تیم نخست شهر مونیخ دور مانده است و این بازیکن مانشافت نمی تواند در مسابقه‌ی حساس درکلاسیکر پیش رو نیز بازی کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، اگر یاشوا کیمیش، مدافع هافبک ملی پوش بایرن مونیخ قرار باشد که مقابل بارسلونا در آخرین دیدار مرحله‌ی گروهی و مقدماتی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود، باید تست کووید - 19 این بازیکن حتما منفی شده باشد.

باشگاه مونیخی و اعضای آن مشتاقانه منتظر بازگشت یاشوا کیمیش هستند زیرا این مدافع هافبک ملی پوش، بازیکنی کلیدی برای تیم است و حضورش ضروری است. اگر چه کورنتین تولیسو در این مدت جایگزین قابل اتکا و قابل استفاده ای برای یاشوا کیمیش بوده است، اما جایگزینی این مهره‌ی ملی پوش و کارآمد تقريبا غیر ممکن است.

اگر به آمار نگاه کنیم، غیبت یاشوا کیمیش در زمین تأثیر بسزایی در عملکرد و موفقیت یا عدم موفقیت تیم مونیخی دارد و نیازی به گفتن نیست که در صورت غیبت این مداوم این بازیکن در ترکیب باواریایی ها، این تأثیر، قطعا منفی است. از زمان اولین بازی یاشوا کیمیش برای بایرن مونیخ در سال 2015، این بازیکن بیست و شش ساله در دویست و هفتاد مسابقه به میدان رفته است که بایرن مونیخ به طور میانگین 2.8 گل در هر دیدار به ثمر رسانده و هفتاد و هشت درصد پیروزی کسب کرده است. بایرن مونیخ بدون یاشوا کیمیش در این مدت، تنها شصت و چهار درصد پیروزی و تنها 2.3 گل در هر مسابقه به ثمر رسانده است.

9404