علاقه روسونری به 2 ستاره لیل و ریورپلاته/ تفاوت سیاست میلان با صحبت‌های اخیر مالدینی!

علاقه روسونری به 2 ستاره لیل و ریورپلاته/ تفاوت سیاست میلان با صحبت‌های اخیر مالدینی!

پایگاه خبری فوتبالی - هر چند که پائولو مالدینی در صحبت های اخیر خود به وضوح مشخص کرد که فعالیتی در بازار زمستانی نخواهند داشت، اما به نظر می رسد میلان به دنبال فرصت هایی برای تقویت تیم در ژانویه می باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه میلان نیوز ایتالیا، این منبع معتبر ایتالیایی چنین عنوان می کند که باشگاه روسونری همواره در طول این سال ها در بازارهای مختلف سرمایه گذاری کرده است اما مدیریت فعلی قصد دارد تا خریدهای هدفمندی انجام بدهد.

ساختار حمله‌ی میلان نیاز به تقویت دارد و به همین دلیل، دو هدف از ریورپلاته و لیل به نام های خولیان آلوارز و رناتو سانچز در نظر گرفته شده است.

مشکل اصلی در رابطه با آلوارز، این است که تقریبا نیمی از باشگاه های برتر اروپایی، خواهان جذب این مهاجم ریورپلاته هستند اما حضور استعدادیاب های میلان در آرژانتین، نشان می دهد که روسونری تمایل شدیدی به جذب این بازیکن دارد.

یکی دیگر از پست هایی که با توجه به خروج اسماعیل بن ناصر و فرانک کسیه برای جام ملت های آفریقا نیاز به تقویت دارد، خط میانی می باشد. رابطه بسیار قوی خورخه مندس و باشگاه لیل فرانسه با باشگاه میلان، شانس روسونری برای جذب رناتو سانچز را افزایش می دهد و طی چند هفته آینده، ارزیابی های اقتصادی در این رابطه صورت خواهد گرفت.

با این حال، میلان نیوز ایتالیا در ادامه تاکید می کند که انتقال سانچز برای ماه ژوئن برنامه ریزی شده مگر این که در ژانویه برای کسیه پیشنهادی از راه برسد تا قفل انتقال زودهنگام سانچز به میلان باز شود.

9404