وکیل لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی نبود

وکیل لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی نبود

پایگاه خبری فوتبالی - هر چند که خود لواندوفسکی سعی کرد که واکنش منفی به رسیدن مسی به توپ طلا نداشته باشد اما به نظر می رسد که وکیلش پینی زهاوی نظر متفاوتی دارد.

به گزارش فوتبالی، پینی زهاوی وکیل لواندوفسکی در مصاحبه با TZ بیان کرد:" به مسی تبریک می گویم چرا که بازیکن بزرگی است و اسطوره ابدی فوتبال است اما توپ طلای 2021 متعلق به او نیست. این بار نباید به او می رسید. توپ طلا متعلق به روبرت لواندوفسکی است. نمی توان گفت که از روبرت دزدی شده است اما او لیاقت این جایزه را داشت. برایم عجیب نیست که صدها میلیون هوادار نمی‌توانند درک کنند که نتیجه نهایی این جایزه معتبر فوتبال این گونه بوده است. دوشنبه شب باید لواندوفسکی اولین توپ طلایش را می برد."

در حقیقت فرانس فوتبال در سال 2020 مراسم توپ طلا را برگزار نکرد و همین مسئله باعث شد تا لواندوفسکی با وجود شایستگی به این جایزه نرسد. مهاجم لهستانی امیدوار بود که در سال 2021 عدالت برایش برقرار شود اما مسی در سالی که از نظر آمار فردی و تیمی درخشان ظاهر نشده بود، نتوانست این جایزه را کسب کند. به هر صورت مسی هفتمین توپ طلایش را کسب کرد و دست نیافتنی تر شد و خیلی سخت است که روبرت در این سن و سال بتواند در آینده این جایزه را ببرد.

4125