واکنش آنچلوتی به هفتمین توپ طلای مسی

واکنش آنچلوتی به هفتمین توپ طلای مسی

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید از نتایج توپ طلا رضایت داشت و همچنین اذعان کرد که تیمش آماده نبرد مقابل اتلتیک بیلبائو است. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته لیونل مسی ستاره آرژانتینی پاریسن ژرمن و سابق بارسلونا برای هفتمین بار، برنده جایزه توپ طلا شد و اعتراضات نسبتا زیادی را در پی داشت و خیلی از مردم در شبکه‌های مجازی، لواندوفسکی از بایرن مونیخ را شایسته کسب این عنوان می‌دانستند. 

به نقل از مارکا، با این حال آنچلوتی در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل بیلبائو گفت: "باید به نتایج نهایی توپ طلا احترام بگذارید و به آن اعتبار دهید. مسی برنده این جایزه شد و هنوز بازیکن بسیار بزرگی است و من دیگر چیزی برای اضافه کردن ندارم. برای بازیکنان جوایز فردی از اهمیت بالایی برخوردار هستند، اما اگر در این امر ناکام بمانند، مشکل بزرگی نخواهد بود."

"امیدوارم سال بعد یک بازیکن از رئال مادرید برنده این عنوان شود. بنزما فصل بسیار خوبی را سپری کرد و در رده چهارم قرار گرفت. او با انگیزه بالا به روند خوبش ادامه خواهد داد تا به نفر اول لیست تبدیل شود."

"هازارد؟ ادن خوب است و تمامی جلسات تمرینی را بدون مشکل پشت سر گذاشت. او در مقابل بیلبائو همراه تیم خواهد بود. او مشکل عضلانی و یا ماهیچه‌ای نداشته و این خبر خوبی است."

4416