گزینه مد نظر ژاوی برای جانشینی آلبا از تیم پرتغالی می‌آید

گزینه مد نظر ژاوی برای جانشینی آلبا از تیم پرتغالی می‌آید

پایگاه خبری فوتبالی - الکس گریمالدو مدافع چپ بیست‌ و شش ساله‌ی باشگاه بنفیکای پرتغال، یک گزینه جدید نقل و انتقالاتی برای کاتالان هاست که در بازگشایی پنجره‌ی انتقالاتی پیش رو، هدف به خدمت گیری مدیران آبی اناری ها خواهد بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه bola، ژاوی هرناندز، سرمربی اسپانیایی و جدید باشگاه بارسلونا در پست دفاع چپ تیم خود، مدت ها است که الکس گریمالدو را زیر نظر قرار داده است. هافبک سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا و باشگاه کاتالانی که هم اکنون به عنوان نفر نخست نیمکت رهبری آبی اناری پوشان بندر بارسلون فعالیت می کند، به مدیریت این باشگاه اطمینان خاطر داده است که می تواند پست دفاع چپ تیم بارسلونا را با به خدمت گرفتن این بازیکن تضمین و بیمه کند.

الکس گریمالدو در حال حاضر در عضویت باشگاه بنفیکا از لیگ کشور پرتغال است. این مدافع چپ که مورد نظر آبی اناری ها قرار گرفته است، هم اکنون بیست و شش سال سن دارد؛ الکس گریمالدو در یازده مسابقه‌ی گذشته‌ که با پیراهن تیم پرتغالی بنفیکا به میدان رقابت قدم گذاشته است، موفق شده دو گل و سه پاس گل در کارنامه کاری خود در این تیم شهر لیسبون به ثبت برساند که برای يک مدافع چپ، آمار مناسب و ایده آلی به حساب می آید. قرارداد الکس گریمالدو با باشگاه بنفیکای پرتغال تا ماه ژوئن سال 2023 میلادی اعتبار خواهد داشت.

ارزش تقریبی الکس گریمالدو، مدافع چپ کنونی بنفیکای پرتغال در حال حاضر در بازار نقل و انتقالات، مبلغی در حدود بیست و دو میلیون یورو گزارش شده است.

9404