پیام گلزن لهستانی در واکنش به از دست دادن توپ طلا/ لوا شخصیت بالایش را نشان داد

پیام گلزن لهستانی در واکنش به از دست دادن توپ طلا/ لوا شخصیت بالایش را نشان داد

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم ملی پوش لهستانی مونیخی ها بعد از آن که جایزه‌ی توپ طلای سال 2021 را از دست داد و با فاصله ای کم به اعجوبه آرژانتینی ها باخت، اقدام به انتشار پیامی جالب در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی کرد که نشان از شخصیت بالای این بازیکن دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اروپایی، روبرت لواندوفسکی، مهاجم تیم ملی فوتبال لهستان و باشگاه بایرن مونیخ آلمان روز گذشته در رتبه‌ی دوم رده بندی بازیکنان برتر به انتخاب کارشناسان مجله‌ی معتبر فرانس فوتبال قرار گرفت و با ایستادن در رتبه‌ی پشت سر لیونل مسی، ستاره‌ی آرژانتینی باشگاه پاریسن ژرمن فرانسه، جایزه‌ی توپ طلا را نیز به اعجوبه آلبی سلسته واگذار کرد.

ماشین گلزنی تیم ملی فوتبال لهستان و باشگاه بایرن مونیخ آلمان بعد از برگزاری مراسم شب گذشته و در واکنش به عدم کسب جایزه‌ی توپ طلا و اهدای آن به رقیبش لیونل مسی، در توئیتر این چنين نوشت:

"به لیونل مسی و الکسیا پوتیاس، برندگان جایزه‌ی توپ طلای سال 2021 تبریک می گویم و همچنین به تمام بازیکنانی که نامزد جایزه شدند نیز تبریک می گویم. من جایزه‌ی بهترین مهاجم سال را کسب کردم و هیچ بازیکنی بدون قوی ترین تیم و هواداران وفادار آن، قادر به کسب جوایز فردی نیست. از حمایت همگی شما سپاسگزارم."

آن چیزی که بیشتر از هر چیز در این پیام به چشم می خورد، شخصیت والای بازیکن لهستانی است که خصوصیات ارزشمند انسانی خود را در دل این پیام، پیش از هر ویژگی دیگری به رخ همگان کشیده است.

همچنین لازم به ذکر است که روبرت لواندوفسکی از نظر تعداد گل، بالاتر از لیونل مسی قرار داشت اما فوق ستاره‌ی آرژانتینی سابق کاتالان ها و فعلی پاریسی ها در سایر آمار نسبت به مهاجم لهستانی باواریایی ها برتری داشت.

9404