مصلح: دیگر نمی‌خواهم به نیمکت برگردم

مصلح: دیگر نمی‌خواهم به نیمکت برگردم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع سابق سپاهان از انگیزه‌های خود برای تقابل با این تیم در دیدار بعدی تیمش خبر داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، شایان مصلح بعد از تجربه حضور در پرسپولیس و در ادامه سپاهان، اکنون در سومین تیم لیگ برتری خود بار دیگر شاگرد امیر قلعه نویی شده است و از جاه‌طلبی‌هایی که در ذهن برای موفقیت در جمع گل گهر دارد، خبر می‌دهد.

مدافع گل گهر سیرجان درباره برتری تیمش در بازی روز گذشته مقابل پیکان می گوید: بازی پیکان خدا را شکر بازی خوبی بود و خدا را شکر توانستیم بعد از 4 تساوی نیاز به یک برد خوب داشتیم تا به جدول برگردیم و خدا را شکر این اتفاق هم رخ داد و بازی پرفشار و درگیر شونده‌ای داشتیم که با برد به پایان رسید.

وی در مورد بدشانسی‌های گل گهر در هفته‌های گذشته گفت: واقعاً بدشانس بودیم و برای مثال نفت آبادان را می‌توانستیم شکست دهیم و بازی مقابل نساجی را هم برای مثال می‌توانستیم پیروز شویم ولی خب مساوی شد و تیمی که چند بازی نتواند پیروز شود شرایطش سخت می‌شود. اگرچه نباختن هم خودش یک هنر است و ما هم یکی از سه تیم بدون باخت لیگ هستیم و از این جهت هم می‌توان مثبت به آن نگاه کرد. در کل برد پیکان اتفاق خوبی بود.

مدافع گل گهر در مورد حضورش در ترکیب اصلی گفت:  حدود یک سال بود که فیکس بازی نکرده بودم و آخرین حضورم در ترکیب اصلی تیم یک سال قبل جلوی پدیده در زمان حضورم در سپاهان بود و خب بعد از مدت‌ها در ترکیب اصلی قرار گرفتم و از عملکرد خودم راضی بودم و خدا را شکر کادرفنی هم راضی بود و امیدوارم به این روند ادامه دهم و اگر چند بازی دیگر در ترکیب اصلی بازی کنم تبدیل به همان شایانی می‌شوم که همه انتظار دارند که در سپیدرود و پرسپولیس و سال اول سپاهان بودم.

مصلح در مورد رقابت با میلاد زکی پور در دفاع چپ گفت: رفاقت و رقابت همیشه بین بازیکنان یک تیم وجود دارد. ما یک فضای رقابتی سالم در کنار رقابت با یکدیگر داریم و تلاشمان کمک به تیم است و اینکه چه کسی بازی کند تصمیم کادر فنی است و اهمیتی ندارد و این مهم است که هر کسی درون زمین است بهترین عملکرد خود را داشته باشد.

وی در مورد اینکه در بازی قبل مقابل استقلال از سوی قلعه‌نویی از فهرست خارج شد اینطور توضیح داد: نمی‌خواهم وارد این موضوع شوم. یک سو تفاهمی بود که رفع شد و آقای قلعه‌نویی به من اعتقاد دارد و برای همین من را به سپاهان برد و بعد از آن به گل گهر آورد و من را مقابل پیکان بازی داد.

مدافع گل گهر در مورد احتمال بازگشت قلعه‌نویی به نیمکت گل گهر از بازی آینده گفت: من در مورد این مسائل اطلاعی ندارم و نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد ولی بودن ایشان در کنار زمین خیلی به تیم کمک می‌کند و به سود تیم ما خواهد بود و امیدوارم هر اتفاقی که خیر است رخ دهد.

مدافع فصل گذشته سپاهان، درباره انگیزه‌هایش برای تقابل با این تیم در دیدار هفته آینده گفت: بازی سختی داریم و من همیشه در بازی مقابل تیم‌های سابقم سعی می‌کنم بهترین عملکرد خودم را نشان دهم. من احترام زیادی برای سپاهان و هوادارانش قائلم و برای این بازی هم انگیزه های خاص خودم را دارم و اگر کادرفنی به من فرصت بدهد تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.

وی در پایان در مورد اینکه گل گهر به دنبال چه جایگاهی است گفت: نمی‌دانم سیاست تیم و باشگاه و کادرفنی چیست ولی من خیلی خوشم نمی‌آید قول و وعده وعید بدهم و بازی به بازی باید پیش برویم و بهترین نتایج را بگیریم حالا شاید قهرمان شویم یا سهمیه بگیریم یا هر اتفاق دیگری رخ دهد. امیدوارم هر اتفاقی که شایسته‌ آن هستیم برای ما رقم بخورد.

7474