دو شرط پی‌اس‌جی برای جدایی پوچتینو

دو شرط پی‌اس‌جی برای جدایی پوچتینو

پایگاه خبری فوتبالی - رالف رانگنیک آلمانی به عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد انتخاب شد و تا پایان فصل هدایت شیاطین سرخ را به عهده  خواهد داشت اما در پایان فصل شیاطین سرخ باید به دنبال گزینه ای برای نیمکتشان باشند که مائوریسیو پوچتینو مربی آرژانتینی پی اس جی یکی از گزینه های اصلی است. 

به گزارش فوتبالی، تله فوت گزارش داده است که اگر منچستریونایتد کمی بیشتر به پی اس جی فشار می آورد، می توانست پوچتینو را همین حالا به خدمت بگیرد هر چند که برای این مسئله دو شرط وجود داشت.

این منبع گزارش داده است که حرفهای جان مورتو مدیر فوتبال منچستریونایتد که گفته بود رانگنیک همیشه گزینه اصلی آنها بوده، صحت ندارد چرا که گزینه اصلی آنها پوچتینو بود اما در نهایت تصمیم گرفتند که هدایت تیم را به عهده رانگنیک بسپرند. 

شرط اول پی اس جی برای جدایی پوچتینو این بود که منچستر مبلغ 15 تا 20 میلیون یورو را به عنوان غرامت به آنها بپردازد. شرط دوم این بود که یک جانشین برای وی پیدا کنند. گزینه اصلی فرانسوی هم زین الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید بود. وقتی که زیزو به پی اس جی پاسخ منفی داد،  مدیران پی اس جی هم جلوی رفتن پوچتینو را گرفتند و بدین ترتیب مربی آرژانتینی حداقل تا پایان فصل هدایت تیم پاریسی را به عهده خواهد داشت.

4125