واکنش علیزاده به بیانیه تند هوادار: قدمان بلند است و از کسی کوتاه‌تر نیستیم/ راننده اتوبوس هم حق و حقوقی دارد

واکنش علیزاده به بیانیه تند هوادار: قدمان بلند است و از کسی کوتاه‌تر نیستیم/ راننده اتوبوس هم حق و حقوقی دارد

پایگاه خبری فوتبالی- معاون باشگاه مس رفسنجان نسبت به بیانیه باشگاه هوادار واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، علی علیزاده در خصوص روند خوب نتیجه‌گیری تیم مس رفسنجان اظهار داشت: قبلا هم گفته بودم تیم شرایط بدی ندارد و باید تحمل کنیم. چون 60-50 درصد تیم عوض و جوان‌تر شده، باید بیشتر کار می‌کردیم تا نفرات از لحاظ تاکتیکی بهم نزدیک‌تر شوند. خدا را شکر این اتفاق افتاده و شرایط بهتری داریم اما به هر حال تا آخر فصل بالا و پایین زیاد است. باید خیلی مراقب باشیم. ممکن است باز هم باخت داشته باشیم و باید باهوش کار کنیم.

معاون باشگاه مس رفسنجان در مورد اینکه آیا از عملکرد تیم در بازی روز گذشته مقابل هوادار راضی بود، عنوان کرد: کفه ترازو به نفع ما سنگین‌تر بود. اگر عادلانه نگاه کنیم واقعا ما باید برنده بازی می‌شدیم. آنها هم خیلی خوب بازی کردند و یکی دو موقعیت داشتند ولی موقعیت‌های ما در طول 90 دقیقه بیشتر از هوادار بود.

دارندگی و برازندگی

وی در مورد اعتراض هوادار به داوری بازی به خصوص در مورد صحنه پنالتی، گفت: داوری مشکلی نداشت و خوب قضاوت کرد. صحنه پنالتی را خودم با دقت دیدم. روی علیاری واقعا خطا شد و پنالتی بود. نمی‌توان گفت اشتباه داوری بوده است. اگر قرار به صحبت در مورد داوری باشد، ما خودمان از داوری‌ها ضرر کردیم. در بازی با فولاد کارشناسان گفتند که پنالتی حریف درست نبوده، در بازی با پرسپولیس عیسی آل کثیر پای دروازه‌بان ما را زد و اکثر کارشناسان هم گفتند پنالتی نبوده است.

علیزاده در خصوص بیانیه تند باشگاه هوادار با عنوان اینکه مس رفسنجان به نماینده مجلس و راننده اتوبوس هم پاداش می‌دهد و باید به اندازه قد خودش صحبت کند، گفت: دستشان درد نکند. ما قدمان بلند است و به اندازه قدمان صحبت می‌کنیم. دارندگی و برازندگی، داشته باشیم می‌دهیم. دستمان جلوی کسی دراز نیست و اگر پول داشته باشیم خرج می‌کنیم. اگر به ما هتل پنج‌ستاره می‌دهند پس برخی تیم‌ها در کاخ الیزابت هستند!

بچه مسلمان هستیم و بیت‌المال را می‌شناسیم

وی در مورد اینکه باشگاه هوادار معتقد است مس رفسنجان در هر بازی با پنالتی برنده می‌شود، اظهار داشت: بعد از باخت این حرف‌ها زده می‌شود و ایرادی ندارد. دست‌شان درد نکند. اصل 3 امتیاز بود که ما گرفتیم. این حرف‌ها فرار رو به جلو است. نباید این حرف‌ها را بزنند. ما قدمان کوتاه نیست. من مهاجم و سرزن بودم! اگر آنها قدشان بلند است ما هم بلند هستیم و کوتاه‌تر از کسی نیستیم اما این حرف‌ها خوبیت ندارد. اتفاقات و کری‌خوانی‌های منفی باعث شده فوتبال ما حال و روزش این باشد.

معاون باشگاه مس رفسنجان در مورد اینکه در این بیانیه به استفاده ازبیت‌المال اشاره شده، گفت: بهتر است آنها در مورد بیت‌المال صحبت نکنند. ما خودمان بچه مسلمان هستیم و می‌دانیم که چگونه بیت‌المال را خرج کنیم. اینکه می‌گویند به نماینده پاداش دادیم، در کل ایران نماینده‌ها پاداش می‌دهند نه اینکه ما به نماینده پاداش بدهیم! نمی‌دانم این حرف را بر چه اساسی زده‌اند. اینکه می‌گویند به راننده اتوبوس پاداش داده‌ایم، هر که در باشگاه کار می‌کند حقی دارد و حقوقش را دریافت می‌کند. این کاملا طبیعی است. پاداش دادن و ندادن فرار رو به جلو است. خواهش می‌کنم به این مسائل ورود نکنید. ما هم پایمان را به اندازه گلیم‌مان دراز می‌کنیم و هیچ وقت بیشتر از این نبوده است. به کسی هم توهین و اهانت نکرده‌ایم.

علیزاده در مورد اینکه آیا به رضا عنایتی توهینی شده، عنوان کرد: به هیچ وجه، من اخلاقی دارم که خود رضا می‌داند. قبل از بازی به رختکن آنها رفتم و به خوش آمد گفتم، بعد از بازی هم خسته نباشید گفتم. اما هیچ موقع شب قبل از بازی به هیچ کس زنگ نمی‌زنم و به هتلشان نمی‌روم. حتی جواد نکونام به من گفت؛ بی معرفت یک زنگ به ما نزدی، گفتم جو طوری است که اگر یک لیوان آب برداریم هزار برداشت می‌شود.

از مدیران باشگاه خواهش کردم علیه کمالوند شکایت نکنند

وی افزود: رضا عنایتی آدم کوچکی نیست و مطمئنا خودش این حرف‌ها را نزده است. باز هم تاکید می‌کنم قدمان کوچک نیست ولی بی‌معرفتی نکنند. پارسال بیشتر از 30 بازی کردیم و یک پنالتی برای ما نگرفتند. باید این رکورد در کتاب گینس ثبت شود. حالا در دو بازی برای ما پنالتی گرفتند، این طور می‌گویند. این حرف‌ها صحیح نیست، در تیم مسجد سلیمان فراز کمالوند که مربی من بوده و او را دوست دارم، در جایگاه ویژه حرف‌هایی زد که من از هیات مدیره خواهش کردم علیه او شکایت نکنند. او به ناظر داوری گفت چقدر به شما پول می‌دهند، ما بیشتر می‌دهیم برای ما هم پنالتی بگیرید! هیات مدیره و مدیرعامل ما آنجا حضور داشتند و خواهش کردم که واکنشی نداشته باشند. حتی فیلم توهین او هم موجود است. این رفتارها قشنگ نیست و ما فوتبالی ها خودمان باید مراقب یکدیگر باشیم. 

علیزاده در خصوص آخرین وضعیت چمن ورزشگاه شهدای صنعت مس گفت: 99درصد چمن نصب شده و فقط یک درصد دورتادور آن مانده، در حال لکه گیری و انجام کارهای لازم هستند. در نیم فصل دوم می‌توانیم از آن استفاده کنیم. البته زودتر هم می ‌توانیم استفاده کنیم اما مدتی صبر می‌کنیم تا چمن شرایط خیلی مناسبی پیدا کند و خیالمان راحت شود.

7474