نگرانی پرسپولیس قبل از دربی؛ رادو پول نگیرد، می‌رود

نگرانی پرسپولیس قبل از دربی؛ رادو پول نگیرد، می‌رود

پایگاه خبری فوتبالی- این احتمال وجود دارد که دروازه‌بان کروات پرسپولیس بعد از دربی ایران را ترک کند.

به گزارش فوتبالی، با اینکه سرپرست باشگاه پرسپولیس پیش از این به رادو و مدیر‌برنامه‌هایش قول داده بود تا مطالبات او را نیز مانند سایر بازیکنان پرداخت کند اما شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حکایت از این دارد که هنوز پولی به رادو پرداخت نشده و مشکلات رادو با این باشگاه به قوت خود باقی است و او تنها بازیکن پرسپولیس ار فصل گذشته است که هنوز موفق به دریافت مطالبات فصل گذشته و همچنین قرارداد فصل جدیدش نشده است.

رادو 20 درصد از قرارداد فصل گذشته‌اش را طلب دارد و در فصل جدید نیز موفق به دریافت 5 درصد قراردادش در دور اول پرداختی‌ها به بازیکنان پرسپولیس نشده است.

گلر کروات پرسپولیس که ششمین فصل حضور در این تیم را سپری می‌کند در فصل گذشته و در مقطعی با ابراهیم شکوری و جعفر سمیعی به شدت دچار مشکل شده بود و قصد داشت از این باشگاه به فیفا شکایت کند اما اختلاف او با مدیران وقت باشگاه با وساطت گل‌محمدی حل و فصل شد تا قرمزها درگیر یک پرونده حقوقی جدید نشوند.

بر اساس شنیده‌های خبرنگار فوتبالی، در صورتی که مدیران باشگاه پرسپولیس تا روز دربی مطالبات او را پرداخت نکنند این احتمال وجود دارد او مسیر اواخر فصل گذشته را طی کند و برای دریافت مطالباتش ابتدا ایران را ترک کرده و سپس با شکایت به فیفا اقدام به دریافت کل مبلغ قراردادش از قرمزها کند..

گویا رادو آنقدر در تصمیمش جدی است که همسر و فرزند و برادرش که در ایران حضور داشتند را به کرواسی فرستاده و این احتمال وجود دارد که خودش هم بعد از دربی، ایران را به مقصد کشورش ترک کند.

رادو در سالهای اخیر با اتکا بر قرارداد حقوقی سفت و سخت توانسته حقوق خود را دریافت کند و حالا باوجود شرایط نامطلوب پرسپولیس به لحاظ مالی، قرارداد این دروازه‌بان می‌تواند برای صدری و همکارانش مشکل‌ساز شود و باید دید سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌تواند تا قبل از دربی، پولی به حساب دروازه‌بان کروات تیمش واریز کند یا نه.

7655