حمایت بزرگان مونیخ از لواندوفسکی در واکنش به اهدای توپ طلا به مسی

حمایت بزرگان مونیخ از لواندوفسکی در واکنش به اهدای توپ طلا به مسی

پایگاه خبری فوتبالی - بزرگان فوتبال اروپا و جهان یکی پس از دیگری به موضوع اهدای هفتمین توپ طلا به لیونل مسی واکنش نشان می دهند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه موندو دیپورتیوو، لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی سابق بارسلونا و فعلی پاریسن ژرمن توپ طلای هفتم خود را کسب کرد ولی طرفداران و بازیکنان بایرن مونیخ معتقد بودند که این جایزه متعلق به روبرت لواندوفسکی بود و باید به این مهاجم لهستانی اهدا می شد. بر همین اساس، لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان و بایرن مونیخ چنین می گوید:

"با نهایت احترام برای لیونل مسی و سایر بازیکنانی که در لیست بودند، هیچ کدام به اندازه روبرت لواندوفسکی شایسته کسب این جایزه نبودند. صادقانه بگویم دیگر هیچ چیزی را درک نمی کنم."

اولیور کان، از مدیران ارشد باشگاه بایرن مونیخ نیز درباره اهدای توپ طلا به فوق ستاره آرژانتینی گفت:

"روبرت لواندوفسکی مستحق کسب این جایزه بود و جایزه بهترین مهاجمی را هم که دریافت کرد، به این دلیل بود که واقعاً در بالاترین سطح خود در این سال بازی کرد. به لیونل مسی تبریک می گویم. حتی بدون توپ طلا، روبرت لواندوفسکی در جمع بزرگان تاریخ فوتبال قرار دارد و برای سالیان آینده هم می تواند باز هم در بین بهترین ها قرار بگیرد."

اکانت باشگاه بایرن مونیخ در شبکه های اجتماعی اما نسبت به این موضوع، واکنش مستقیم تری نشان داد و خطاب به مهاجم ملی پوش لهستانی باواریایی ها گفت:

"برای ما تو هنوز هم بهترین هستی."

9404