سه قاب فراموش نشدنی مسی در سال 2021؛ از فتح کوپا تا گریه در بارسلونا و بردن توپ طلا

سه قاب فراموش نشدنی مسی در سال 2021؛ از فتح کوپا تا گریه در بارسلونا و بردن توپ طلا

پایگاه خبری فوتبالی - سال 2021 میلادی در آخرین روز های خود قرار داد و کم کم باید پرونده این سال میلادی را هم در دنیای فوتبال بست و برای شروع سال 2022 آماده شد و باید دید که چه اتفاقات ویژه ای در سال جدید رخ خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، سال 2021 برای لیونل مسی فراز و فرود های زیادی داشت و این سال شاید برای او فراموش نشدنی باشد چرا که اتفاقاتی تاریخ برای فوق ستاره آرژانتینی در این سال رقم خورد.

مهم ترین اتفاقی که برای او در این سال افتاد و شاد ترین لحظه او را در سال 2021 رقم زد، قهرمانی در کوپا آمه ریکا بود. مسی بالاخره در سال 2021 توانست اولین جام ملی خود را به همراه تیم ملی آرژانتین به دست بیاورد و بدین ترتیب طلسم او شکست شد.

مدتی پس از قهرمانی در کوپا آمریکا به همراه آرژانتین، مسی که قراردادش با بارسلونا به اتمام رسیده بود، بر سر تمدید قرارداد با بارسلونا به توافق نرسید و بدین ترتیب جدایی او از جمع آبی و اناری ها رقم خورد. مسی در مراسم خداحافظی خود با بارسلونا بسیار ناراحت شد و اشک ریخت.

اما روز های پایانی سال دوباره برای لیونل مسی خوش یُمن بود و او توانست هفتمین توپ طلای خود را در تالار دوشاتله شهر پاریس فرانسه به دست بیاورد و بدین ترتیب پایان خوشی برای او در سال 2021 رقم بخورد.

1470