لحظه ویژه‌ای که دوست صمیمی مسی توپ طلای هفتم را به او داد(عکس)

لحظه ویژه‌ای که دوست صمیمی مسی توپ طلای هفتم را به او داد(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی پی اس جی هفتمین توپ طلای دوران حرفه ای خود را در تالار دوشاتله شهر پاریس فرانسه از طرف نشریه فرانس فوتبال دریافت کرد و بدین ترتیب پرونده این جایزه بزرگ دنیای فوتبال در سال 2021 بسته شد.

به گزارش فوتبالی، اما کسی که برای اعطای جایزه توپ طلا به لیونل مسی انتخاب شده بود، لوئیس سوارز، دوست صمیمی فوق ستاره آرژانتینی بود و همین قضیه دریافت این جایزه را برای مسی لذت بخش تر کرد چرا که سوارز هنگام دادن جایزه توپ طلا به لئو مسی، او را در آغوش کشید و بدین ترتیب تبریک ویژه ای به فوق ستاره آرژانتینی گفت.

سوارز و مسی در دوران مشترکی که در بارسلونا داشتند، ارتباط بسیار خوبی در تیم بارسا و درون زمین با هم داشتند و هماهنگ بودند. این رفاقت آن ها به طور خانوادگی هم ادامه پیدا کرد به طوری که مسی و سوارز به طور مشترک با هم به تعطیلات می روند و دوستی آن ها خارج از دنیای فوتبال هم برقرار است.

مسی از جدایی سوارز از بارسا در سال 2020 به شدت ناراحت بود و مدیران بارسلونا و رونالد کومان را به خاطر این قضیه مقصر می دانست.

اکنون در تالار لوشاتله فرانسه، لوئیس سوارز هفتمین توپ طلا را به لیونل مسی داد و این لحظه فراموش نشدنی را برای فوق ستاره آرژانتینی رقم زد.

1470