صحبت‌های مسی پس از کسب هفتمین جایزه توپ طلا

صحبت‌های مسی پس از کسب هفتمین جایزه توپ طلا

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی پاریسن ژرمن و سابق بارسلونا برای هفتمین بار فاتح جایزه توپ طلا شد. 

به گزارش فوتبالی، دقایقی پیش در شهر پاریس، مراسم توپ طلا 2021 به پایان رسید و در آن، لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن سال معرفی شد و جایزه زیبای توپ طلا به او تعلق گرفت. مسی در این میان، حریفان قدرتمندی همچون روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ و جورجینیو از چلسی را در مقابل خود می‌دید، اما در نهایت او توانست برای هفتمین بار این جایزه را به خانه ببرد. 

مسی در فصل گذشته همراه با بارسلونا فقط به قهرمانی کوپا دل ری رسید و در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا ناکام ماند. با این حال او در تابستان گذشته موفق شد به آرزوی دیرینه خود یعنی قهرمانی ملی با آرژانتین برسد و با غلبه بر برزیل، قهرمان کوپا آمریکا 2021 نیز شد. 

مسی پس از دریافت جایزه گفت: "امروز من در پاریس هستم و واقعا خیلی خوشحالم. بسیار خوشحال هستم و می‌خواهم به جنگیدن ادامه دهم تا به اهداف جدیدم برسم. نمی‌دانم تا چند سال دیگر در فوتبال هستم، اما در حال حاضر از خودم بسیار لذت می‌برم. از هم تیمی‌هایم در بارسلونا، پاریسن ژرمن و تیم ملی آرژانتین تشکر می‌کنم."

لئو مسی در ادامه رو به لواندوفسکی کرد و گفت: "روبرت، تو شایسته این جایزه هستی. سال قبل همه معتقد بودند که تو برنده بزرگ این جایزه بودی."

4416