عکس؛ دیدار مسی و سوارز در مراسم توپ طلا و در آغوش کشیدن همدیگر

عکس؛ دیدار مسی و سوارز در مراسم توپ طلا و در آغوش کشیدن همدیگر

پایگاه خبری فوتبالی - مراسم توپ طلای سال 2021 از ساعت 23 به طور رسمی آغاز شده است و بدین ترتیب هواداران فوتبال منتظر هستند تا ببینند در نهایت برنده نهایی چه کسی خواهد بود و کدام بازیکن می تواند جایزه توپ طلای امسال را از آن خود کند.

به گزارش فوتبالی، اما برخی از حاشیه های این مراسم هم در نوع خود جالب بودند به عنوان مثال یکی از این حاشیه ها دیدار لیونل مسی و لوئیس سوارز پس از مدت ها بود. مسی و سوارز که دو دوست صمیمی با هم هستند، پس از دور شدن از هم و جدایی سوارز از بارسلونا، همچنان به رفاقت خود ادامه دادند به طوری که این دو ستاره به طور خانوادگی با هم ارتباط دارند و تعطیلات را هم با هم سپری می کنند.

اکنون در مراسم توپ طلا در تالار دوشاتله شهر پاریس فرانسه، مسی و سوارز دوباره با هم ملاقات کردند. این دو با هم خوش و بش گرمی در محل برگزاری مراسم داشتند و یکدیگر را در آغوش کشیدند.

مسی یکی از اصلی ترین دلایل ناراحتی اش از مدیران بارسلونا در سال 2020 و همچنین رونالد کومان، این بود که لوئیس سوارز را از بارسلونا بیرون کردند. سوارز دوست صمیمی مسی بود و این دو علاوه بر هماهنگی درون زمین، بیرون از زمین هم با هم ارتباط داشته و دارند.

1470