اگر به من بود جایزه توپ طلا را به اریکسن می‌دادم

اگر به من بود جایزه توپ طلا را به اریکسن می‌دادم

پایگاه خبری فوتبالی - دنی آلوز مدافع جدید بارسلونا می‌گوید با این که لیونل مسی بهترین بازیکن جهان است، اما جایزه امسال بهتر بود که اریکسن برسد. 

به گزارش فوتبالی، دنی آلوز مدافع سابق یوونتوس و پاریسن ژرمن در ماه گذشته به صورت رایگان به بارسلونا برگشت و از ماه ژانویه اجازه حضور در میادین را پیدا خواهد کرد. او در این باره به اسکای اسپورت گفت: "شرایط الان متفاوت است و ما باید تلاش خود را دو برابر کنیم تا اوضاع بهتر شود. همه چیز سخت شده است و ما الان در فاز بازسازی قرار داریم. باشگاه باید از نو شروع کند."

او در ادامه درباره نتایج بد بانوی پیر در سری آ گفت: "دیدن این تیم در این وضعیت بسیار ناراحت کننده است، اما فکر می‌کنم که آن‌ها می‌توانند به مسیر درست بازگردند. فوتبال ایتالیا متعادل‌تر شده است،اما ایمان دارم که بیانکونری هنوز یکی از قدرت‌های اصلی این لیگ است." 

فاتح 3 لیگ قهرمانان اروپا در پاسخ به سوال چه کسی شایسته برنده شدن جایزه توپ طلاست، گفت: "اریکسن لایق توپ طلای 2021 است، به خاطر چیزهایی که پشت سر گذاشته است. این یک پیام مهم به کل جهان فوتبال خواهد بود. مسی بهترین است و در 20 سال گذشته نیز همیشه اوضاع به همین شکل بوده، اما اگر جایزه را به اریکسن می‌دادند، کار زیبایی محسوب می‌شد."

4416