توتی چه بازیکنی را شایسته برنده شدن توپ طلا می‌داند؟

توتی چه بازیکنی را شایسته برنده شدن توپ طلا می‌داند؟

پایگاه خبری فوتبالی - فرانچسکو توتی اسطوره فوتبال ایتالیا و آ اس رم، معتقد است که توپ طلای 2021 حق روبرت لواندوفسکی می‌باشد. 

به گزارش فوتبالی، مراسم توپ طلا 2021 از ساعت 23 به وقت تهران آغاز شده است. در میان کاندیداهای توپ طلا لیونل مسی، روبرت لواندوفسکی و جورجینیو بیشترین شانس را برای کسب این جایزه دارند و البته رسانه‌های نزدیک به فرانس فوتبال مدعی هستند که این جایزه برای هفتمین بار به لیونل مسی خواهد رسید. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، مراسم توپ طلا در سال گذشته به خاطر پاندمی ویروس کرونا لغو شد و خیلی‌ها معتقدند که این مسئله کاملا به ضرر لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ تمام شد، زیرا او سال بسیار فوق العاده‌ای را با باواریایی‌ها پشت سر گذاشته بود. با این حال لواندوفسکی هنوز یکی از کاندیداهای اصلی این جایزه به حساب می‌رود. 

توتی اسطوره جالوروسی در مورد بهترین بازیکن 2021 به اسپورت گفت: "اجازه دهید که بگویم ما به رد و بدل شدن این جایزه بین مسی و رونالدو عادت کرده‌ایم، اما امسال به نظرم حق لواندوفسکی می‌باشد." 

لواندوفسکی علیرغم فتح شش جام (از جمله لیگ قهرمانان اروپا) در سال 2020، در فصل گذشته موفق شد تنها به قهرمانی بوندس لیگا بسنده کند و البته آقای گل این لیگ شد.

4416