قابی دیدنی از آوردن توپ طلای مردان و زنان که امشب اعطا می‌شود

قابی دیدنی از آوردن توپ طلای مردان و زنان که امشب اعطا می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - مراسم توپ طلا از ساعت 23 امشب به طور رسمی استارت می خورد و باید دید که در نهایت چه کسی این جایزه مهم فوتبال را از آن خود خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، پیش از آغاز مراسم، توپ طلا هایی که قرار است در مراسم امشب اعطا شود، با خودروی ویژه به سمت تالار دو شاتله در شهر پاریس فرانسه برده شد تا بدین ترتیب این جوایز ویژه و ارزشمند در جای مخصوص خود تعبیه شود. دو نفر که چهره آن ها پوشیده بود و دستکش در دست داشتند، این توپ طلا ها را برای مراسم آوردند که البته آن ها فرناندو آلونسو و استبان اکون دو راننده فرمول 1 بودند و بدین ترتیب این قاب ماندگار از لحظه آوردن توپ طلای 2021 ثبت شد و باید دید که در نهایت در بخش مردان و زنان چه کسی برنده توپ طلا خواهد شد. همانطور که گفته شد این جایزه به این علت دو تا است که یکی برای مردان و یکی برای زنان خواهد بود و بدین ترتیب بهترین بازیکن سال 2021 در فوتبال مردان و بهترین بازیکن سال 2021 در فوتبال زنان مشخص خواهد شد.

لیونل مسی و روبرت لواندوفسکی دو بخت اصلی فتح این جایزه هستند و باید دید که در نهایت توپ طلای امسال به کدام یک از این دو ستاره خواهد رسید.

1470