آل‌کثیر: تا الان دریافتی نداشتیم/ فوتبال بدون تماشاگر، پلی‌استیشن بازی کردن است

آل‌کثیر: تا الان دریافتی نداشتیم/ فوتبال بدون تماشاگر، پلی‌استیشن بازی کردن است

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن پرسپولیس می‌گوید هنوز دریافتی‌ای از این باشگاه نداشته است.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید. عیسی آل کثیر، مهاجم پرسپولیس پس از این بازی اظهار کرد: به هواداران تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم پاسی که به مهدی (عبدی) دادم و نتوانست گل کند، به خاطر این بود که توپ در آخرین لحظه بلند شد و بنده خدا نتوانست ضربه درستی بزند. مهم برد بود که توانستیم به آن برسیم.
او درباره استوری مشترک بازیکنان در اعتراض به مشکلات مالی تیم گفت: تا الان دریافتی نداشتیم. همه ما زندگی داریم. امیدوارم مشکلات حل شود. یک سری از ما متاهل هستند و باقی خانواده دارند. امیدوارم قبل از داربی مشکلات حل شود. ما هفت هفته دریافتی درست و حسابی نداشتیم. تمام درآمد ما از فوتبال است و جز این درآمدی نداریم.

بازیکن پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی روی تمرکز آن‌ها در داربی تاثیر خواهد گذاشت، توضیح داد: الان هفته هفتم است و با تمام وجود کار کردیم و این مسائل را درون زمین دور ریختیم. ما هفت هفته است که دریافتی نداشتیم و تا یک جایی می‌توانیم مسائل را کنار بگذاریم. وقتی مشکلات جمع شود یک جایی تاثیرش را می‌گذارد. داربی بازی خاصی است و فکر می‌کنم هر که بیشتر تلاش کند و تمرکز کند به برتری می‌رسد.

بازیکن پرسپولیس درباره اتفاقات پیش از شروع بازی بیان کرد: من نمی‌دانم چرا این اتفاقات افتاد. ما ۲۰ دقیقه در رختکن ماندیم و دیدید که در نیمه اول کیفیت خوبی نداشتیم. نمی‌دانم چه خبر بود.

آل‌کثیر درباره بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ آزادی که در بازی هفته گذشته‌شان رخ داد اما ادامه پیدا نکرد، گفت: کلی ذوق داشتیم که این بازی هم بیایند اما نشد. بدون تماشاگر انگار پلی‌استیشن بازی می‌کنیم. ما که از دور نگاه می‌کردیم به نظر می‌رسید پروتکل‌ها را رعایت می‌کردند. امیدوارم برای داربی اجازه حضور تماشاگران را بدهند.

6641