رکورد منفی نیمار؛ بدترین جایگاه عمرش در رده‌بندی توپ طلا

رکورد منفی نیمار؛ بدترین جایگاه عمرش در رده‌بندی توپ طلا

پایگاه خبری فوتبالی - رده بندی بازیکنان در توپ طلای 2021 از حوالی ساعت 19:30 امشب (دوشنبه 8 آذر) به وقت ایران آغاز شده است و فرانس فوتبال از بازیکنان رتبه سی به قبل را به مرور اعلام می کند تا به ساعت 23 برسیم و در نهایت مراسم به طور رسمی آغاز شود و مشخص شود که چه کسی برنده نهایی است.

به گزارش فوتبالی، با اعلام رده بندی ها تا اینجای کار مشخص شد که نیمار جونیور در رتبه 16 قرار گرفته است. این رتبه برای این ستاره برزیلی بدترین رتبه او از زمانی که در رتبه‌بندی های توپ طلا قرار گرفته است به حساب می آید. در واقع نیمار از سال 2011 به بعد هر ساله در رده بندی توپ طلا قرار داشته است و تنها در سال 2019 خبری از او نبود. بدین معنا که هر وقت نیمار در رده بندی توپ طلا حضور داشته است، رتبه ای بهتر از امسال یعنی سال 2021 داشته است.

نیمار در سال های 2015 و 2017 در رده سوم قرار گرفت و به مراسم نهایی راه پیدا کرد و این رتبه ها بهترین جایگاه او در رده بندی توپ طلا بود. بدترین جایگاه نیمار هم از میان دفعاتی که در رده بندی توپ طلا قرار گرفته است، به امسال یعنی سال 2021 تعلق می گیرد که او در جایگاه شانزدهم جای گرفته است.

به نظر می رسد که ناکامی در عرصه باشگاهی و ملی در سال 2021 برای نیمار منجر به این جایگاه شده است.

1470