عبداللهی: موقعیت‌های پرسپولیس به دلیل تجربه‌اش بیشتر بود/ متاسفانه در ایران سلامت بازیکن مهم نیست

عبداللهی: موقعیت‌های پرسپولیس به دلیل تجربه‌اش بیشتر بود/ متاسفانه در ایران سلامت بازیکن مهم نیست

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: برای تیمی مثل ما که دو هفته مانده به مسابقات تشکیل شده، شرایط خوب نیست.

به گزارش فوتبالی، حمید عبداللهی پس از شکست نفت مسجدسلیمان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: به تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم. برای تیمی مثل ما که دو هفته مانده به مسابقات تشکیل شده، شرایط خوب نیست. بازیکنان جوان ما خوب بازی کردند اما در مالکیت توپ و ایجاد موقعیت مشخص است که پرسپولیس باید شرایط بهتری داشته باشد.

وی افزود: سعی داشتیم از فضاهای پرسپولیس استفاده کنیم. از نتیجه راضی نیستیم اما از عملکرد بچه ها راضی هستیم. موقعیت‌های پرسپولیس به دلیل تجربه‌اش بیشتر بود. موقعیتی که عبدی تبدیل به گل نکرد از فرصتی که تبدیل به گل کرد بهتر بود.

مربی تیم نفت مسجدسلیمان با اشاره به دیر شروع شدن بازی عنوان کرد: از طرف فدراسیون و سازمان لیگ به خاطر اینکه معطل شدید عذرخواهی می‌کنم. فیفا می‌گوید سلامتی بازیکنان مهم‌تر است ولی متأسفانه در ایران اینطور نیست. فقط می‌خواهند یک بازی برگزار شود. با شمس صحبت می‌کردم او گفت سازمان لیگ در جریان نبوده است اما ما متولی فوتبال را سازمان لیگ می‌دانیم. 

وی افزود: بازیکنان دو تیم برای گرم کردن به زمین آمدند. سعی کردیم تیم را با هیجان بالا به بازی بفرستیم اما بازی حدود 35 دقیقه دیرتر شروع شد و نتیجه‌اش این بود که در دقیقه 25 مجبور شدیم اولین تعویض به خاطر کشیدگی یا گرفتگی انجام بدهیم. سر در نمی‌آورم و نمی‌دانم چه خبر است. مشکلات که زیاد است. گزارشگر بازی اصلاً موقعیت‌های ما را نمی‌بیند اشکال ندارد. پرسپولیس پرهواوار است و به آنها احترام می‌گذاریم ولی نمی‌دانم چرا داور به دنبال برخورد متفاوت با پرسپولیس یا تیم های بزرگ است؟ دنبال چه هستید؟ دنبال فالوور هستید؟ پس خود فوتبال چه می‌شود؟

مربی نفت مسجدسلیمان با اشاره به مسائل فنی تیمش گفت: تیم ما دو هفته مانده به شروع بازی‌ها شکل گرفت و رفته رفته بهتر شد. نتایج‌مان نسبت به تیمی که فراز کمالوند درست کرده خوب نیست اما قطعاً بهتر می‌شویم. امروز به دنبال بازی شجاعانه بودیم. 

عبداللهی گفت: به دنبال این بودیم که فضاهای پرسپولیس را در طول و عرض ببندیم و به حریف موقعیت ندهیم. در نیمه اول موفق شدیم و موقعیت هم داشتیم. می‌توانستیم گل هم بزنیم. در نیمه دوم به خاطر استرس یا تأخیر بازی یا  اشکالاتی که داریم خوب شروع نکردیم. بعد از گل تلاش کردیم به بازی برگردیم و پرسپولیس را تحت فشار بگذاریم.

وی افزود: فکر می‌کنم کارت دادن به پیروانی و مطهری هر کدام دو دقیقه طول کشید ولی به من در 30 ثانیه کارت داد این برای تیم‌هایی مثل ما خوب نیست چون ریتم بازی را می‌اندازند. تیم‌هایی مانند ما نمی‌توانند به پرسپولیس غالب باشند. ما به دنبال این هستیم که ریتمی را ایجاد کنیم. تا تیم ما شکل می‌گیرد و ریتم ایجاد می‌شود با یک حاشیه و معطلی اینگونه تیم از تب و تاب می‌افتد. به هر حال تیم ما جوان است یک بر صفر باختیم از نتیجه راضی نیستیم اما به هر حال مقابل پرسپولیس بازی کردیم.این تیم نیاز به تعریف ندارد به یحیی گل‌محمدی و کادرش تبریک می‌گویم.

مربی نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: خواهشم این است که به این زمینه‌ها ورود کنند اگر مدیریت کنند فوتبال ما می‌تواند خیلی بهتر از این باشد.

6641