جستجو برای دستیار رانگنیک در منچستریونایتد؛ آنالیزور سابق گواردیولا کنار رفت

جستجو برای دستیار رانگنیک در منچستریونایتد؛ آنالیزور سابق گواردیولا کنار رفت

پایگاه خبری فوتبالی - رالف رانگنیک به تازگی به عنوان سرمربی منچستر یونایتد برگزیده شده است و بدین ترتیب شیاطین سرخ کادر فنی جدیدی را خواهند داشت و باید دید که اوضاع منچستر یونایتد با سرمربی جدید خود به چه شکل پیش خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، هواداران منچستر یونایتد امیدوارند که با آمدن رالف رانگنیک که به عنوان یک سرمربی مطرح آلمانی شناخته می شود، عملکرد این تیم بهبود پیدا کند و ضعف های بزرگی که در دوران اوله گونار سولشر وجود داشت، برطرف شود.

رالف رانگنیک، برای کمک مربی و دستیار خود قرار بود از لارس کورنتکا استفاده کند، یک مربی و آنالیزور آلمانی که در لایپزیش هم با رانگنیک کار کرده است و به طور کامل به تاکتیک های او و تفکری که می خواهد پیاده کند اشراف دارد.

لارس کورنتکا در حال حاضر در لوکوموتیو مسکو مشغول به کار است و به گفته باشگاه روسی، این مرد آلمانی همچنان قرار است به عنوان مدیر ورزشی در این باشگاه به فعالیت خود ادامه دهد و بدین ترتیب راهی منچستر یونایتد نخواهد شد.

یکی از مهم ترین تجربه های کاری لارس کورنتکا مربوط به فصل 2013/14 یعنی فصل اول پپ گواردیولا در بایرن مونیخ می شود. لارس کورنتکا در آن زمان به عنوان ویدیو آنالیزور در کادر فنی پپ گواردیولا مشغول به کار بود و از این جهت با تفکر گواردیولا هم آشنایی دارد. لارس کورنتکا 56 بازی در کادر فنی پپ گواردیولا در بایرن مونیخ حضور داشت و پس از آن از تیم فنی او جدا شد و به مدت 4 سال راهی بایر لورکوزن شد.

اکنون جستجو برای دستیاران رانگنیک در منچستر یونایتد همچنان ادامه دارد و باید دید که در نهایت چه کسی انتخاب خواهد شد اما آن چیزی که مشخص است، بر خلاف شایعات اولیه، لارس کورنتکا قرار نیست که دستیار رانگنیک در منچستر یونایتد باشد و همچنان این مربی و آنالیزور آلمانی در لوکوموتیو مسکو کار خواهد کرد.

1470