حاشیه دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان/ درگیری لفظی روی سکوها، ضربه یحیی به بطری

حاشیه دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان/ درگیری لفظی روی سکوها، ضربه یحیی به بطری

پایگاه خبری فوتبالی- اعتراضات مربی و سرپرست پرسپولیس با واکنش جالب داور همراه بود.

به گزارش فوتبالی، سعید آقایی در اواخر نیمه اول بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان دچار مصدومیت شد و به همین دلیل جای خود را در ابتدای نیمه دوم به سیامک نعمتی داد.

* مهدی عبدی پس از به ثمر رساندن گل اول پرسپولیس و شادی کردن با هم تیمی هایش به سمت یحیی گل‌محمدی رفت و با در آغوش کشیدن وی خوشحالی خود را با سرمربی سرخ‌پوشان تقسیم کرد.

*عبدی که در بازی با نساجی برای پرسپولیسی‌ها دبل کرده بود، پس از چهار مسابقه موفق به گلزنی شد و با رسیدن به رکورد سه گل زده و عبور از عیسی آل کثیر به بهترین گلزن تیمش تا پایان هفته هفتم تبدیل شد.

*به جز حمید عبداللهی که در کنار زمین حضور داشت، شش نیمکت نشین تیم نفت هم مقابل این نیمکت ایستاده بودند و با وجود تذکر داور چهارم هیچ یک از آنها روی نیمکت نمی‌رفت.

*مهدی عبدی در دقیقه 62 توپ را از مقابل دروازه نسبتا خالی نفت مسجد سلیمان به آسمان فرستاد. پس از این اتفاق یحیی گل‌محمدی با ناراحتی به شکل عجیبی دور خودش چرخید و فریاد کشید.

*در دقیقه 63 تیم نفت مسجد سلیمان قرار بود دو تعویض همزمان انجام بدهد اما ناگهان تعویض دوم این تیم تغییر کرد تا سجاد حیدری  جای خود را  به میرهادی میرجوان بدهد.

*تلویزیون جایگاه خبرنگاران ورزشگاه آزادی در نیمه دوم بازی برای لحظاتی خراب و خاموش شد.

*پس از اعلام اوت به سود پرسپولیس در دقیقه 70 مهران امیری توپ را روی زمین کوبید تا با کارت زرد داور جریمه شود.

* در دقیقه 71 پس از خطای بازیکن نفت روی حامد لک، علی عبدالله زاده توپ را وارد دروازه پرسپولیس کرد و همین امر سبب درگیری لفظی دو بازیکن شد.

*در دقیقه75 داور خطایی را پشت محوطه جریمه پرسپولیس به سود نفت مسجدسلیمان اعلام کرد. این تصمیم اعتراض حمید مطهری را در پی داشت وباعث توقف بازی شد. در این لحظه کوپال ناظمی لحظاتی به گفت‌وگو با مربی پرسپولیس پرداخت و در نهایت با آرامش به او کارت زرد داد. در این هنگام افشین پیروانی به آرام کرد مطهری مشغول شد اما گل‌محمدی نیز به جمع معترضین به داور پیوست.

*اعتراضات پرسپولیسی ها پس از ضربه کاشته نیز ادامه داشت. این بار افشین پیروانی به شدت معترض بود و داور به او نیز با آرامش کارت زرد داد.

*در دقیقه 77 و در زمان اعتراض مجدد کادرفنی پرسپولیس به داور مسابقه، برخی عوامل تیم نفت مسجد سلیمان که روی سکو نشسته بودند با صدای بلندی به داور گفتند مربیان پرسپولیس می‌خواهند وقت بازی را نگه دارند و همین امر سبب شد بین آنها با پرسپولیسی‌ها که روی سکو بودند درگیری لفظی ایجاد شود. این اتفاق برای لحظاتی ادامه یافت که در نهایت با تذکر عوامل انتظامی و درخواست نیمکت‌نشینان تیم نفت از این افراد برای حفظ آرامش، قائله به پایان رسید.

*بعد از اعلام خطای وحید امیری روی بازیکن نفت مسجد سلیمان، یحیی گل محمدی بطری آب کنار زمین را از عصبانیت شوت کرد.

6641