تبریک ویژه مسی به بارسلونا با انتشار طرحی جالب

تبریک ویژه مسی به بارسلونا با انتشار طرحی جالب

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی حال حاضر پاری سن ژرمن، در تابستان گذشته و با اتمام قرارداد خود با بارسلونا راهی پی اس جی شده است اما او به خاطر سال های زیادی که در بارسلونا حضور داشته است، اسطوره آن باشگاه به حساب می آید چرا که مسی از ابتدای دوران حرفه ای خود عضو باشگاه بارسلونا بوده است.

به گزارش فوتبالی، امروز سالگرد تولد 122 سالگی باشگاه بارسلونا بود و بدین ترتیب یک روز خاص برای هواداران این تیم به حساب می آمد. لیونل مسی هم که تا قبل از پیوستن به پی اس جی، یک بازیکن تک باشگاهی در بارسا به حساب می آمد، با انتشار یک طرح جالب سالگرد تولد بارسلونا را تبریک گفت.

در این طرحی که مسی منتشر کرده است، لوگوی بارسلونا را می بینیم که در آن خاطراتی از سالیان مختلف این باشگاه در آن قرار داده شده است. خاطراتی که خود مسی هم در بسیاری از آن ها نقش پررنگی دارد.

دوران طلایی بارسا بین سال های 2008 تا 2012 با هدایت پپ گواردیولا بود که این تیم در آن مقطع دو بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و سه بار قهرمان لالیگا شد. اکنون بارسایی ها امیدوارند که با ژاوی هرناندز، به مرور به آن سال ها برگردند.

1470