حاشیه بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان/ صدری باز هم با سرخ‌پوشان رو در رو نشد/ معاون سابق استقلال در ورزشگاه آزادی

حاشیه بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان/ صدری باز هم با سرخ‌پوشان رو در رو نشد/ معاون سابق استقلال در ورزشگاه آزادی

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست باشگاه پرسپولیس در زمان برگزاری بازی تیمش با نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه آزادی حضور نداشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، ناصر فریاد شیران، معاون اجرایی سابق باشگاه استقلال با حضور در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان را تماشا کرد.

* احمد مددی، سرپرست مجموعه ورزشی آزادی درباره مشکلاتی که سبب تاخیر در شروع بازی شد حاضر به گفت و گو با خبرنگاران نشد‌.

* با وجود همرنگ بودن پیراهن حامد لک با پیراهن داور این مسابقه، کوپال ناظمی توجهی به این امر نشان نداد تا دروازه بان پرسپولیس با همین پیراهن بازی کند.

* مانند دیدار قبلی پرسپولیس خبری از حضور مجید صدری در ورزشگاه آزادی نبود. این در شرایطی است که بازیکنان و کادرفنی این تیم شب گذشته با انتشار استوری های مشترک اعتراض خود را به شرایط مالی این تیم اعلام کردند‌.

* وحدت هنانوف و منوچهر صفروف که از 21 روز قبل با وجود حضور در تهران به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انقالاتی پرسپولیس نتوانسته اند با این باشگاه قرارداد ببندند، با حضور روی سکوها بازی را تماشا کردند‌.

* محمد بلبلی در دقیقه 27 به دلیل مصدومیت از زمین بیرون آمد. نکته عجیب این است که یکی از عوامل نفت که روی سکوها ایستاده بود، با فریاد بلندی از کادرفنی تیم مسجد سلیمانی خواست این بازیکن را در زمین حفظ کنند اما در نهایت با خروج بلبلی از زمین مهران امیری جانشین وی شد.

* در دقیقه 29 صحنه مشکوکی درون محوطه جریمه نفت اتفاق افتاد که با وجود اعتراض نیمکت‌نشین های پرسپولیس داور اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت.

6641