دفاع تمام قد سرمربی نساجی از شرایط سپاهان/ الهامی: آنها آبروی فوتبال ایران هستند

دفاع تمام قد سرمربی نساجی از شرایط سپاهان/ الهامی: آنها آبروی فوتبال ایران هستند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: سپاهان ساختار بسیار خوبی دارد و آبروی فوتبال ایران است.

به گزارش فوتبالی، ساکت الهامی پس از شکست 2 بر صفر تیم فوتبال نساجی مقابل سپاهان درمورد این مسابقه اظهار داشت: قبل از هر چیزی به تیم خوب سپاهان تبریک می‌گویم. آنها تیمی باکلاس و بالاتر از سطح آسیا هستند. وقتی به ورزشگاه می آییم و ساختار باشگاه را می‌بینیم لذت می‌بریم. سپاهان آبروی فوتبال کشور است.

وی ادامه داد: در نیمه اول سپاهانی‌ها بهتر از ما بودند و حق‌شان بود که به گل برسند. در نیمه دوم بازی برابر بود و لحظاتی که ما بهتر بودیم گل دوم را دریافت کردیم. بعد از گل دوم بازی به گونه‌ای شد که شاگردانم نتوانستند به بازی برگردند. توان زدن گل نداشتیم و سپاهان هم از اندوخته‌های خود محافظی می‌کرد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی عنوان کرد: مهمترین نکته‌ای که وجود داشت غیبت بازیکنان ما بود که تاثیر زیادی در بازی داشت. 4 بازیکن ما سرماخوردگی شدید داشتند و همراه تیم به اصفهان نیامدند. چند نفر دیگر هم تا ظهر امروز شرایط مشخصی نداشتند و دست‌مان خالی بود. با این حال چیزی از ارزش‌های تیم خوب سپاهان کم نمی‌شود و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند. 

الهامی در مورد شرایط کلی تیمش در فصل جاری و محرومیت خودش، گفت: سخت‌ترین قرعه ممکن تا امروز به ما خورده بود. 4 بازی خارج از خانه مقابل تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و گل‌گهر داشتیم. با پیکان در خانه بازی کردیم که این تیم خارج از خانه خیلی بهتر بازی می‌کند. در ادامه راه به هارمونی مدنظر می‌رسیم و بازی‌های تماشاگر پسندی را ارائه خواهیم کرد. 

وی افزود: بابت محرومیتم در هفته‌های گذشته متضرر شدیم. 5 بازی محروم بودم و به تیم ضربه زدم. سایر اعضای کادر بسیار زحمت کشیدند، اما وجود سرمربی در کنار خط تاثیر دیگری دارد. امیدوارم از بازی‌های بعدی بتوانم عملکرد خوبی در تیم داشته باشم.

6641