سفر بارسایی‌ها به پاریس با امید به کسب توپ طلا

سفر بارسایی‌ها به پاریس با امید به کسب توپ طلا

پایگاه خبری فوتبالی - مراسم توپ طلا امشب ساعت 23 در پاریس برگزار خواهد شد که بارسایی ها هم در این مراسم نماینده خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، بارسایی ها به رهبری مدیر تیمشان خوان لاپورتا امشب به بارسا می روند. پدری هافبک بارسلونا به عنوان نامزد جایزه کوپا به عنوان بهترین جوان سال و همچنین لیکه مرتنز از تیم زنان به عنوان یکی از پنج نامزد توپ طلا در تیم زنان بارسلونا به همراه جاناتان خیرالدز سرمربی تیم زنان و مارکل زوبیزارتا مدیر اجرایی تیم زنان با پروازی چارتر از بارسلونا راهی پاری شده اند. البته رافائل یوسته نایب رئیس اول، النا فورت، نایب رئیس مدیریتی، ژاویر پوچ، مسئول تیم زنان، فران رورتر مدر اجرایی، ماتئو آلمانی مدیر فوتبال و ژاویر بودو مدیر ورزش های حرفه ای باشگاه بارسلونا نیز در این پرواز حضور دارند.

البته پرواز چارتر دیگری هم از سویا یعنی محل اردوی تیم زنان اسپانیا به پاریس حرکت می کند. در این پرواز الکسیا پوتیاس، جنیفر هرموسو، ساندرا پانیوس و ایرنه پاردس حضور خواهند داشت که هر چهار نفر از نامزدهای توپ طلای زنان هستند. به نظر می رسد که الکسیا پوتیاس شانس زیادی دارد تا توپ طلای زنان سال 2021 را بالای سرش ببرد و بدین ترتیب هر چند که بارسایی ها در حوزه مردان شانسی برای توپ طلا ندارند اما می توانند به توپ طلای ستاره شان در ترکیب تیم زنان امید زیادی داشته باشند.

4125