سرآسیایی: بازی سنگینی مقابل پیکان داشتیم/ این ۳ امتیاز برای ما خیلی مهم بود

سرآسیایی: بازی سنگینی مقابل پیکان داشتیم/ این ۳ امتیاز برای ما خیلی مهم بود

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم، بازی‌مان مقابل پیکان شرایط خاصی داشت و بسیار سنگین بود.

به گزارش فوتبالی، مجتبی سرآسیایی پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل پیکان تهران اظهار داشت: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم، بازی شرایط خاصی داشت و بسیار سنگین بود. بازیکنان ما تلاش ویژه‌ای کردند و تلاش و نحوه بازی پیکان هم قابل تقدیر بود. از تک موقعیت‌های این دیدار استفاده کردیم و سه امتیازی شیرین در خارج از خانه به دست آوردیم که برای ما خیلی مهم بود.
وی با تمجید از خودروسازان گفت: سیدمجتبی حسینی تیمی قابل احترام، فوتبال‌بلد و فنی دارد و دوباره به آنها تبریک می‌گویم. برای باشگاه پیکان آرزوی موفقیت می‌کنم. بازی سنگینی داشتیم و در نیمه اول تلاش می‌کردیم کارمان را در مدار تاکتیکی خودمان دنبال کنیم.

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با اشاره به تغییر سبک بازی شاگردان حسینی در 45 دقیقه دوم تصریح کرد: نیمه اول خوبی داشتیم، اما پیکان با تعویض‌ها و تغییر سیستم خود، از دو مهاجم قدبلند استفاده کرد و رو به بازی مستقیم آورد. ما هم تغییر سیستم دادیم و تلاش کردیم بازی را در کنترل داشته باشیم. خدا را شکر اتفاق خاصی نیفتاد و به دو تیم خسته نباشید می‌گویم.

6641