درخواست میلیاردی سازمان توسعه و تجهیز بابت تبلیغات محیطی/ تهدید سازمان لیگ به برگزار نکردن دیدار پرسپولیس - نفت مسجدسلیمان

درخواست میلیاردی سازمان توسعه و تجهیز بابت تبلیغات محیطی/ تهدید سازمان لیگ به برگزار نکردن دیدار پرسپولیس - نفت مسجدسلیمان

پایگاه خبری فوتبالی- شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از باشگاه پرسپولیس خواسته برای نصب تبلیغات محیطی پولی را به حساب این شرکت واریز کند و همین موضوع، مشکلاتی را برای برگزاری دیدار پرسپولیس - نفت مسجدسلیمان به وجود آورده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده مبلغ یک میلیارد و 239 میلیون تومان به حساب این شرکت واریز کند تا برای نصب تبلیغات در ورزشگاه آزادی اجازه صادر شود.
در چنین شرایطی، تابلوهای تبلیغاتی که قرار بوده برای دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه آزادی نصب شود، بیرون ورزشگاه مانده و اجازه ورود تابلوها داده نشده است. سازمان لیگ هم نمی‌تواند تا زمان واریز این پول، تبلیغاتش را وارد ورزشگاه کند که این مسئله به دردسری بزرگ تبدیل شده است.

سازمان لیگ با توجه به حواشی به وجود آمده تهدید کرده در صورتی که اجازه ورود تابلوهای تبلیغاتی‌اش برای بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان صادر نشود، اجازه برگزاری این مسابقه را نخواهد داد.

این در شرایطی است که باشگاه استقلال این مبلغ را به حساب شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی واریز کرده است.

دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان از هفته هفتم لیگ برتر، طبق برنامه از ساعت 18 امروز در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

6641