واکنش اینسینیه به سوال یک خبرنگار و ربط دادن کلاه او به مسائل خرافی

واکنش اینسینیه به سوال یک خبرنگار و ربط دادن کلاه او به مسائل خرافی

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره خط حمله ناپلی ها بعد از مسابقه دیشب برابر لاتزیو که با برد پر گل شاگردان اسپالتی همراه بود، با خبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، لورنزو اینسینیه، مهاجم ایتالیایی و ملی پوش ناپولی در پایان بازی شب گذشته که منجر به کسب پیروزی چهار بر صفر مقابل لاتزیو شد، در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر این که آیا او بازیکنی خرافاتی بوده و معنا و مفهوم قرار دادن کلاهی که حین گرم کردن بر سر او بوده، چه می باشد، گفت:

"سردم بود، این یک چیز خرافی نبود. فراتر از نتیجه، من خیلی لذت بردم. این هدفی است که باید هنگام بازی داشته باشیم. دریس امروز فوق العاده بود، همه ما او را می شناسیم. من او را خیلی خوب می شناسم، سال هاست که با هم بازی می کنیم و از نزدیک همدیگر را می شناسیم. حضورش فقط به نفع ماست، می دانستیم بعد از مصدومیت اوسیمن، با او در امان هستیم، او یک بازیکن تاپ و برترین گلزن تاریخ ناپولی است."

اینسینیه در پاسخ به این سوال که آیا می‌ توانید اسکودتو را هدف بگیرید، گفت:

"می دانیم که با ساری سفری عالی داشتیم و به فتح اسکودتو نزدیک بودیم، اما بعد از آن موفق نشدیم. آقای اسپالتی ایده های دیگری آورد. ما کم کم این فاصله را کم می کنیم. ما در هر مسابقه، برای بردن آن بازی می کنیم. حتی در میلان هم برای بردن آن به میدان رفتیم اما متاسفانه موفق نشدیم. امروز با آگاهی از قوی بودن، وارد میدان شدیم و این را ثابت کردیم."

مهاجم ناپلی ها در مورد این که آیا آن ها مراسم جشنی که قبل از بازی برگزار شد را دیدند یا نه، گفت:

"نه، متأسفانه من خواسته بودم تلویزیون را روشن کنم اما آن ها گفتند که روی بازی متمرکز بمانند. من بسیار مشتاق این رویداد بودم، ما می خواستیم دیگو را با یک اجرای عالی به یاد بیاوریم. حالا ما از آن لذت می بریم، اما زمان کمی برای ریکاوری برای دیدار برابر ساسولو داریم که یک بازی عالی با میلان انجام داد. ما باید برای بازی روز چهارشنبه آماده باشیم."

9404