بدشانسی بزرگ هوادار تاتنهام: لغو بازی پس از سفر 31 ساعته!

بدشانسی بزرگ هوادار تاتنهام: لغو بازی پس از سفر 31 ساعته!

پایگاه خبری فوتبالی - یک هوادار تاتنهام و همسرش مسافت بیش از  چهار هزار کیلومتر را در مدت 31 ساعت طی کردند تا بازی خارج از خانه تیمشان مقابل برنلی را ببینند اما بازی لغو شد.

به گزارش فوتبالی، این بازی قرار بود که یکشنبه ظهر برگزار شود و در حالی که شرایط چمن مناسب بود، مسئولان بازی به علت بارش برف تصمیم به لغو بازی گرفتند. به نظر می رسد که یکی از هواداران دوآتشه تاتنهام که در آمریکا زندگی می کند، از این تصمیم به شدت ناراحت باشد. در حقیقت این هوادار 4600 مایل را از دالاس به لندن سفر کرده بود و از آن جا به برنلی رفته بود تا بازی تیمش را ببیند. توییت وی پیش از بازی در توییتر وایرال شده است.  این هوادار پس از لغو بازی به گشت و گذار در منطقه برنلی پرداخته است. 

برخی هواداران تاتنهام برای این که از دل این هوادار در بیاورند، بلیت بازی پنجشنبه مقابل برنتفورد را به او پیشنهاد داده اند. حتی کرون برایان فیلمبردار خبری شبکه چهار انگلیس در صفحه توییترش به این هوادار پیشنهاد کرده که بلیت او را بگیرد.کمی بعد نیز میکی هازارد اسطوره باشگاه تاتنهام از این ماجرا مطلع شد و به این هوادار و همسرش پیشنهاد داد که در شب قبل از بازی مهمان او و چهره های دیگری نظیر لدلی کینگ و مایکل داوسون باشند.به هر صورت به نظر می رسد که این هوادار دوآتشه تاتنهام با محبت های ویژه ای مواجه شده است تا به نوعی انگلیسی ها مانع از آن شوند که سفرش با خاطره بدی همراه شود.

4125