مصدومیت بازیکن سابق لیورپول به علت سفر با هواپیما!

مصدومیت بازیکن سابق لیورپول به علت سفر با هواپیما!

پایگاه خبری فوتبالی - دنیل استوریج مهاجم سابق لیورپول بازی اخیر تیمش پرث گلوری در لیگ استرالیا را از دست داده چرا که در سوار چهار ساعته با هواپیما دچار کشیدگی عضلات شده است!

به گزارش فوتبالی، مهاجم سابق چلسی و لیورپول اخیرا  پس از دورانی حضور در لیگ ترکیه به پرث گلوری ملحق شده است.  از زمان اعلام خبر استوریج، هواداران تیم استرالیایی به شدت برای دیدن استوریج هیجان زده هستند اما وقتی که فهمیدند که این بازیکن از ترکیب بازی اخیر تیمشان در آخرین لحظه خط خورده، شگفت زده شدند.

حالا مالک باشگاه پرث گلوری اعلام کرده است که گرفتگی عضلات استوریج به علت سفر طولانی با هواپیما دلیل این اتفاق بوده است. سیج در این باره گفت:"وقتی که ترکیب تیم اعلام شد، با مربی تماس گرفتم تا دلیل عدم حضور استوریج را بفهمم. گویا او با مربی صحبت کرده بود و گفته بود که نمی تواند کمک کند. در حقیقت استوریج به سفر چهار ساعته با هواپیما عادت نداشته و به همین خاطر بدنش جواب نداده است. وقتی که از هواپیما پیاده شده، نمی توانسته راحت قدم بزند و حس خوبی نداشته است. به همین خاطر به نزد مربی رفته و گفته:"ببین، برای این بازی آماده نیستم."

گلوری پیش از اتمام سال جدید هفت بازی پیش رو دارد و هواداران این تیم امیدوارند که استوریج بتواند به این تیم در ادامه لیگ استرالیا کمک کند.

4125