صحبت‌های آلگری درباره بازی با سالرنیتانا/ از جانشین کیه‌زا تا واکنش به انتقادات از موراتا

صحبت‌های آلگری درباره بازی با سالرنیتانا/ از جانشین کیه‌زا تا واکنش به انتقادات از موراتا

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی بیانکونری در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی تیمش مقابل تیم قعرنشین سالرنیتانا شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس پيش از بازی فردا شب بانوی پیر برابر سالرنیتانا که در انتهای جدول رده بندی سری آ ایتالیا به سر می برد، در نشست خبری گفت:

"بازی برابر سالرنو بازی پیچیده‌ ای خواهد شد چون خارج از خانه است. نگرش ما به بازی اهمیت دارد. تیم برابر آتالانتا بازی خوبی انجام داد، برای این که به چیزهای بهتری برسیم، باید با آرامش بیشتری به کارمان ادامه دهیم.

در حال حاضر باید با آرامش و با برنامه پیش برویم. قرار گرفتن در چنین اوضاعی، بخشی از کار ماست. اما هنوز اهداف زیادی داریم که به آن ها برسیم. باید راهی پیدا کنیم تا از طوفان خارج شویم، نه این که به جنگ با آن برویم."

"دی‌شیلیو هنوز آماده نیست و پرین فردا درون دروازه قرار نمی‌ گیرد. در مقایسه با موقعیت‌ هایی که ساختیم، گل‌ های کمی زده‌ ایم. در مدت زمان کوتاهی، بازیکنان شروع به گلزنی دوباره می‌ کنند و شاید چیزها را از دید دیگری ببینیم."

"روز شنبه موراتا یکی از بهترین بازی‌ های این فصلش را انجام داد، او به‌ خوبی برای تیم کار کرد و یکی از بهترین بازیکنان ما بود. این که او آن قدر مورد انتقاد قرار می‌ گیرد را دوست ندارم."

"باید متحدتر باشیم. مثل زمانی‌ که در وسط دریا هستیم و یک طوفان به وجود می‌ آید. نمی‌ توانیم با آن بجنگیم، باید یک راه برای رهایی پیدا کنیم و یک کشتی‌ بان همیشه راهی برای نجات پیدا می‌ کند.

مصدومیت مک‌ کنی آن قدرها جدی نیست، در عوض کیه‌زا را تا بعد از تعطیلات نداریم. بنتانکور بهتر شده، بعد از یک دوره سخت به ریکاوری نیاز دارد. او را اخیرا با آرامش‌ تر و شاداب تر دیده‌ ام."

"جانشین کیه‌زا؟ اهمیتی ندارد، ما فقط به برد نیاز داریم. با کولوسفسکی، سوله، کیلینی یا هر کسی که بازی می‌ کند... ما برد می‌ خواهیم. سالرنیتانا برابر کالیاری هم بازی خوبی انجام داد. آن‌ ها تیمی فیزیکی هستند که قهرمانی مانند فرانک ریبری را هم در ترکیبشان دارند."

9404