ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پرسپولیس بدون تغییر نسبت به دیدار قبلی، تیمش را به مصاف نفت مسجدسلیمان خواهد فرستاد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، پرسپولیس در فاصله کوتاه باقیمانده تا جدال با استقلال، امروز باید برابر نفت مسجدسلیمان قرار گیرد و امیدوار است با کسب نتیجه مطلوب آماده جدال حساس بعدی خود شود. 

سرمربی سرخ‌ها که بعد از سه هفته ناکامی تیمش برای کسب برد، هفته گذشته موفق شد در نمایشی قابل توجه برابر نفت آبادان به برتری دست یابد، امیدوار است این نتیجه را برابر شاگردان فراز کمالوند نیز تکرار کند. سیدجلال حسینی همچنان با مصدومیت مواجه است و به همین منظور در بازی امروز نیز سرخ‌پوشان را همراهی نخواهد کرد. 

حامد لک همانند بازی قبلی بار دیگر به ترکیب اصلی رسیده و امیدوار است پیش از دربی یک نمایش موفق را به جا گذاشته و اعتماد کادرفنی و هواداران را بار دیگر به خود جلب کند. لک موفق شد برابر نفت آبادان اولین کلین شیت فصل خود را ثبت کند و باید دید برابر حمله وران مسجدسلیمانی نیز قادر به محافظت از دروازه‌اش خواهد بود یا خیر. 

در خط دفاعی نیز یحیی گل محمدی بدون تغییر نسبت به دیدار قبلی و با زوج علی نعمتی و فرشاد فرجی در قلب دفاعی و مهدی شیری در سمت راست و سعید آقایی در سمت چپ دفاعی تیمش را برابر حریف به میدان خواهد فرستاد و خواهان عملکردی تهاجمی‌تر از دو بازوی دفاعی‌اش در این بازی است. 

برای خط میانی نسبت به بازی قبلی، احسان پهلوان به دلیل مصدومیت جای خود را به کمال کامیابی نیا داده است و کامیابی نیا در کنار میلاد سرلک حاضر خواهد شد. مهدی ترابی و وحید امیری نیز دیگر نفرات خط میانی سرخها برای این بازی خواهند بود.

در خط حمله هم بار دیگر زوج عیسی آل کثیر و امید عالیشاه برابر حریف حاضر خواهند شد. عالیشاه در آخرین تقابلی که با نفت مسجدسلیمان داشت پنالتی تیمش را از دست داده و باید دید در بازی امروز قادر به جبران خواهد بود یا خیر. یحیی امیدوار است در آستانه دربی پای آل کثیر نیز به گلزنی باز شود و بتواند با روحیه مناسبی مهاجم تیمش را آماده دربی کند. 

ترکیب احتمالی پرسپولیس

حامد لک

فرشاد فرجی

علی نعمتی

سعید آقایی

مهدی شیری

میلاد سرلک

کمال کامیابی نیا

مهدی ترابی

وحید امیری

امید عالیشاه

عیسی آل کثیر

دیدار دو تیم برخلاف هفته گذشته بدون تماشاگر خواهد بود و از ساعت 18 در استادیوم آزادی با قضاوت کوپال ناظمی برگزار خواهد شد.

7474