اشتباه عجیب ناظر سازمان لیگ درباره پرسپولیس / اخطار ترابی برای نعمتی!

اشتباه عجیب ناظر سازمان لیگ درباره پرسپولیس / اخطار ترابی برای نعمتی!

پایگاه خبری فوتبالی- سازمان لیگ اخطار مهدی ترابی مقابل نفت آبادان را به نام علی نعمتی ثبت کرده بود.

به گزارش فوتبالی، در حالی که مهدی ترابی مقابل نفت آبادان به دلیل آنچه داور بازی اعتقاد به تمارض و یا شبیه سازی بازیکن پرسپولیس داشت به او کارت زرد داد اما در گزارشی که سازمان لیگ پیش از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان ارائه می دهد این اخطار به نام علی نعمتی ثبت شده بود.

در جلسات هماهنگی پیش از بازی ها، سازمان لیگ برگه ای را در اختیار تیم ها قرار می دهد که در آن لیست اعضای تیم که پیش تر اخطار دریافت کرده یا اخراج شده اند مشخص است تا تیم ها از تعداد اخطارها و یا محرومیت بازیکنان و کادرفنی، پیش از بازی باخبر شوند.

در جلسه هماهنگی پیش از دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان نیز همین برگه ها در اختیار دو تیم قرار گرفت، اما مسئله عجیب آن است که در لیست پرسپولیس و در میان بازیکنانی که تا کنون اخطار گرفته اند نام علی نعمتی دیده می شود؛ مقابل اسم این بازیکن قید شده که در هفته ششم اخطار دریافت کرده است.

این در حالی است که مهدی ترابی در هفته گذشته و دیدار مقابل صنعت نفت آبادان کارت زرد گرفت اما در اقدامی عجیب، ناظر سازمان لیگ به اشتباه نام علی نعمتی را در لیست آورده است، درواقع مقابل نام ترابی باید دو کارت زرد نوشته می شد (یک اخطار در هفته دوم و یک کارت زرد در هفته ششم) اما ناظر سازمان لیگ دچار اشتباه شده بود تا موجب اعتراض افشین پیروانی به نماینده سازمان لیگ شود.

افشین پیروانی در جلسه پیش بازی پرسپولیس- نفت مسجد سلیمان با اعتراض به نماینده سازمان لیگ می گوید این نخستین بار نیست که سازمان لیگ چنین اشتباهاتی را در خصوص تیم پرسپولیس مرتکب می شود و بهتر است که بازی ها را با دقت بیشتری رصد کنند تا تیم ها متضرر نشوند.

7655