پیشنهاد شگفت‌انگیز تیم عربستانی برای مربی قهرمان آمریکای جنوبی

پیشنهاد شگفت‌انگیز تیم عربستانی برای مربی قهرمان آمریکای جنوبی

پایگاه خبری فوتبالی - آبل پریرا مربی 42 ساله پرتغالی توانست پالمیراس را برای دومین سال پیاپی به قهرمانی جام لیبرتادورس برساند که دیورسون گل قهرمانی را به ثبت برساند.

به گزارش فوتبالی، عملکرد خوب پریرا در تیم برزیلی باعث شده تا نامش سر زبان ها بیافتد و حالا پیشنهادی اغواکننده از عربستان دریافت کرده است. گلوب اسپورت گزارش داده است که النصر پس از اخراج پدرو امانوئل در نظر دارد که فریرا را با پیشنهادی نجومی به خدمت بگیرد.

النصر در نظر دارد که پریرا را با دستمزد سالانه 20 میلیون یورو برای دو فصل به خدمت بگیرد. مربی 42 ساله تا ژوئن با پالمیراس قرارداد دارد اما پس از قهرمانی اعلام کرد که قصد تصمیم گیری را در مورد آینده اش دارد و گفته می شود که برخی تیم های لیگ آمریکا نیز با او تماس گرفته اند. آبل پریرا گفته است:" باید با خانواده ام تصمیم بگیرم. نمی توانم بازی داشته باشم، استراحت کنم و دوباره بازی داشته باشم. من این مدلی نیستم. نمی توانم با تمام قوایم ظاهر شوم. کاری که در برزیل می کنند، غیرانسانی است. اگر برزیل قصد پیشرفت را دارد باید به طور مثال حداقل دو بازی از جام حذفی را کم کنند."

فریرا در دوران بازی خود در اسپورتینگ و براگا در خط دفاعی بازی کرده و پس از تجربه مربیگری در پائوک و نایب قهرمانی لیگ یونان به پالمیراس ملحق شد و در دو فصل دو بار قهرمان جام لیبرتادورس شد. 

النصر با وجود داشتن بازیکنان سرشناسی نظیر رامیرو فونس موری، تالیسکا، ویسنت ابوباکار و گونزالو مارتینز در رتبه هفتم لیگ عربستان قرار دارد و شرایط خوبی دارد.

4125