نیمار ساعاتی پس از مصدومیتش به مهمانی رفت و قلیان کشید!

نیمار ساعاتی پس از مصدومیتش به مهمانی رفت و قلیان کشید!

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار با اشک بازی پی اس جی و سن اتین را به خاطر مصدومیت درک کرد.

به گزارش فوتبالی، رادیو مونته کارلو گزارش داده است که نیمار به علت مصدومیت در ادامه سال 2021 بازی نخواهد کرد چرا که باید شش هفته از میادین دور باشد اما به نظر می رسد که بازیکن برزیلی حاضر نیست که از حاشیه های همیشگی زندگی خود دست بردارد. طبیعتا یک فوتبالیست حرفه ای و عادی پس از شنیدن چنین خبری با ناراحتی به خانه می رفت و مراحل ریکاوری خود را آغاز می کرد اما نیمار که شخصیتی غیرطبیعی و غیرعادی دارد، تصمیم گرفت که مراحل ریکاوری را با جشن گرفتن با دوستانش آغاز کند!

بازیکن برزیلی و دوستش ژوتاپه که خواننده ای برزیلی است، تصاویری از ملاقات با همیدگر در پاریس در بامداد دوشنبه منتشر کرده اند. در حقیقت این دو سر یک میز با هم نشسته اند و با چند نفر دیگر در حال پوکر بازی کردن و قلیان کشیدن هستند!

به نظر می رسد که حاشیه های پرشمار زندگی نیمار یکی از دلایلی است که باعث شده تا او هرگز به جایی که دلخواهش است، دست پیدا نکند. در حالی که ستاره ای نظیر رونالدو وقت استراحتش را هم به تمرین کردن می گذراند، نیمار ترجیح می دهد که مدام در کنار دوستانش باشد و جشن بگیرد. نیمار در کنار مسی پردرامدترین بازیکن ترکیب پی اس جی است که البته شروع فصل ضعیفی  را داشته است. او با احتساب مصدومیت جدیدش مجموعا چهارده بازی را در این فصل از دست می دهد.

4125