دلیل قرار نگرفتن محمد محبی در لیست سانتاکلارا

دلیل قرار نگرفتن محمد محبی در لیست سانتاکلارا

پایگاه خبری فوتبالی- محمد محبی برای سومین هفته متوالی در لیست سانتاکلارا قرار نگرفته و در بازی امشب تیمش با استوریل در هفته دوازدهم لیگ برتر پرتغال هم غایب خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، بعد از بازی در برابر پورتو در جام حذفی که با برتری 3-1 سانتاکلارا همراه بود تصور می شد محمد محبی شانس بیشتری برای بازی در ترکیب این تیم پیدا کند اما در سه هفته اخیر حتی فرصت حضور درلیست تیم را پیدا نکرده است که این به خاطر مصدومیت او بوده است. سرمربی جدید سانتاکلارا برای جلوگیری از تشدید مصدومیت محمد محبی از وی خواسته برای این بازی هم استراحت کند و از هفته سیزدهم با تلاش جدی تری در تمرینات برای راهیابی به ترکیب ثابت حاضر شود. 

محمد محبی در بازی سانتاکلارا – پورتو در جام حذفی یکی از بازیکنان خوب تیمش بود و در گل های به ثمر رسیده تیمش نقش داشت اما بعد از این بازی در تمرینات تیم دچار مصدومیت جزیی شد و برای همین در سه هفته اخیر در لیست تیمش قرار نگرفته است. 

سانتاکلارا هم اکنون با 6 امتیاز از 11 بازی در قعر جدول رده بندی لیگ برتر پرتغال قرار دارد و کارش برای رهایی از قعر جدول و در نهایت ماندن در جمع تیم های لیگ برتری سخت است. هر چند این تیم به اندازه کافی برای تغییر فرصت دارد.

7474