ویسی: مربی جنجال‌ساز باید با محرومیت ۴ ماهه جریمه شود،‌ نه کارت زرد/ امکانات خیبر فراتر از لیگ یک است

ویسی: مربی جنجال‌ساز باید با محرومیت ۴ ماهه جریمه شود،‌ نه کارت زرد/ امکانات خیبر فراتر از لیگ یک است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی خیبر خرم‌آباد درخواست کرد مربیانی که بازی‌های لیگ دسته اول را به حاشیه می‌کشانند، با محرومیت چند ماهه روبه‌رو شوند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، عبدالله ویسی درباره شرایط تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد گفت: پس از قطع همکاری خیبر با محسن عاشوری، عبدی (مالک باشگاه خیبر) با من تماس گرفت و درخواست کرد که به تیم بازگردم. رابطه صمیمی و دوستانه‌ای با عبدی دارم و نمی‌شد که به او «نه» بگویم. شناخت خیلی خوبی از خیبر و بازیکنان تیم داشتم و تصمیم گرفتم این مسئولیت را قبول کنم که از این بابت خوشحال هستم.

بازیکنان خیبر را با تفکر صعود به لیگ برتر آماده کرده‌ایم

وی با تمجید از شرایط تیم خیبر خرم‌آباد تصریح کرد: بازیکنانی که ابتدای فصل به خیبر آمدند، باکیفیت هستند و تجربه حضور در لیگ برتر را دارند. تمام تفکر ما، صعود به لیگ برتر است و بازیکنان را نیز با این تفکر آماده کردیم. این ذهنیت را به آنها القا کرده‌ایم و تلاش خود را می‌کنیم. امیدوارم اتفاقات فوتبالی به نفع ما رقم بخورد.

می‌توانیم در جام حذفی شگفتی‌ساز باشیم

سرمربی خیبر خرم‌آباد در مورد صعود شاگردانش به مرحله چهارم جام حذفی و هدف خیبر در این رقابت‌ها بیان کرد: ما پنج بازیکن اصلی خود را به همدان نبرده بودیم و از مهره‌هایی استفاده کردیم که کمتر بازی کرده‌اند. در جام حذفی برای هر مرحله هدف‌گذاری می‌کنیم و می‌توانیم در این مسابقات شگفتی‌سازی کنیم. سال گذشته به جمع هشت تیم برتر رسیدیم که در یک چهارم نهایی از خیبر جدا شدم و از ملوان شکست خوردیم.

داوران قدرتمند رفتار کنند، بازی‌های خیلی خوبی می‌بینیم

ویسی راجع به قضاوت داوران در لیگ دسته اول و اینکه پیش از این به سر و صدای نیمکت تیم‌ها معترض بود، گفت: اگر داوران قدرتمند رفتار کنند، نیمکت تیم‌ها کنترل می‌شود و بازی‌های خیلی خوبی می‌بینیم. داور بازی با شهرداری همدان قضاوت باکیفیتی داشت و با اینکه دو تیم اعتراضاتی داشتند، داور بر صحنه‌ها مسلط بود. فکر نمی‌کردم تیم شهرداری اینقدر تمیز بازی کند.

فحاشی بازیکنان به داور در شخصیت فوتبال ما نیست

وی با انتقاد از برخی مربیان لیگ یکی خاطرنشان کرد: وقتی یک مربی از روی نیمکت بلند می‌شود و بازیکنش حرفی به داور می‌زند، شأن فوتبال ما زیر سوال می‌رود. امیدوارم کمیته داوران، بهترین چیدمان را داشته باشد و نترسد. فصل گذشته چهار مربی تیم حریف اخراج شدند و بازیکنان این تیم هم به داور فحاشی کردند. این کار در شخصیت فوتبال ما نیست و داوران ما باید شهامت لازم را داشته باشند. آنها نباید تفاوتی میان بازیکنان و مربیان مختلف قائل شوند و هر کسی که بی‌مورد اعتراض می‌کند، باید اخراج شود.

مربی جنجال‌ساز باید با محرومیت 4 ماهه جریمه شود،‌ نه کارت زرد

سرمربی خیبر، اعتراضات مربیان برای تأثیرگذاری روی داوران را بدعتی بسیار بدی دانست و بیان کرد: مربیانی که در کنار زمین سر و صدا می‌کنند و مربیانی که سالم کار می‌کنند، شناخته شده هستند. اگر یک مربی جنجال‌ساز کارت زرد بگیرد، اتفاقی رخ نمی‌دهد و باید چهار ماه محروم شود.

امکانات خیبر از لیگ دسته اول بالاتر است

ویسی در مورد امکانات نماینده استان لرستان اظهار داشت: خیبر فصل گذشته نخستین سال حضورش در لیگ برتر را سپری می‌کرد و تجربه خوبی به دست آورد. امسال اما باشگاه کمپ و زمین اختصاصی دارد و بازیکنان بسیار خوبی به خدمت گرفته است. خیبر کارهای حرفه‌ای انجام می‌دهد و از لحاظ لجستیکی بالاتر از لیگ دسته اول است.

دوست داشتم روزی مربی فولاد شوم که در مقطعی کوتاه به آن رسیدم

وی درباره جدایی خود از باشگاه فولاد خوزستان که از دیدگاه ابراهیم میرزاپور اتفاقی غیرفنی بود، گفت: فولاد تیم شهرم است و به آن علاقه‌مند هستم. دوست داشتم روزی مربی این تیم شوم که طی مدتی کوتاه به این جایگاه رسیدم. مرا به هر دلیلی اخراج کردند و خودم شوکه شدم. با این حال اکنون به خیبر فکر می‌کنم و از صمیم قلب برای فولاد آرزوی موفقیت دارم.

سپاهان، استقلال و پرسپولیس گل سرسبد لیگ هستند

سرمربی خیبر خرم‌آباد راجع به وضعیت مدعیان قهرمانی لیگ برتر و اُفت مقطعی تیم‌هایی چون استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: نساجی و مس رفسنجان بازی‌های زیبایی ارائه می‌کنند و تیم‌های باکیفیتی هستند. گل‌گهر تیم بسیار خوبی است و سپاهان، استقلال و پرسپولیس گل سرسبد لیگ محسوب می‌شوند. تیم‌های فوتبال در ابتدا، میانه یا انتهای فصل به بحران می‌روند و دیدیم آرسنال پس از پنج هفته ناکامی، در هفت مسابقه متوالی پیروز شد. این اتفاقات در فوتبال طبیعی است و نباید به آن دامن زد.

7474