وقتی بی‌اعتمادی به ورنر کار دست چلسی داد؛ پاس ندادن دروازه خالی به او!

وقتی بی‌اعتمادی به ورنر کار دست چلسی داد؛ پاس ندادن دروازه خالی به او!

پایگاه خبری فوتبالی - تیمو ورنر، مهاجم آلمانی چلسی از زمان پیوستن به جمع آبی های لندن فرصت سوزی های زیادی داشته است که همین فرصت سوزی ها موجب شده تا دیگر بازیکنان چلسی در موقعیت های مختلف کمتر به او اعتماد داشته باشند و ترجیح بدهند که خودشان تک‌روی کنند و به او پاس ندهند.

به گزارش فوتبالی، در هفته سیزدهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (یکشنبه) چلسی و منچستر یونایتد در ورزشگاه استمفورد بریج به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید و سهم هر تیم یک امتیاز از این بازی بود.

در ابتدایی ترین دقایق این بازی، یعنی در دقیقه 4، چلسی یک فرصت ایده آل برای گلزنی داشت اما آن را از دست داد و به نظر می رسد که علت از دست رفتن این فرصت، بی اعتمادی بازیکنان چلسی به تیمو ورنر بود. در حقیقت کالوم هادسن اودوی روی یک صحنه در موقعیت دو به تک با داوید دخیا، دروازه بان چلسی قرار گرفت و می توانست با دادن پاس به تیمو ورنر او را در موقعیت دروازه خالی قرار دهد و بدین ترتیب چلسی شانس بالایی برای باز کردن دروازه شیاطین سرخ داشته باشد.

اما هادسن اودوی روی این صحنه تصمیم گرفت که تک‌روی کرده و خودش ضربه را بزند و با توجه به اینکه او در موقعیتی تقریبا زاویه بسته قرار داشت، توپ او مهار شد و دروازه منچستر یونایتد بسته ماند و تیمو ورنر که در موقعیت دروازه خالی قرار داشت به هم‌تیمی خود اعتراض کرد.

1470