اولین گل لیگ برتری پس از اولین گل در لیگ قهرمانان؛ آغاز درخشش خرید جدید

اولین گل لیگ برتری پس از اولین گل در لیگ قهرمانان؛ آغاز درخشش خرید جدید

پایگاه خبری فوتبالی - جیدون سانچو روز های درخشانی را در منچستر یونایتد تجربه می کند به طوری که او پس از به ثمر رساندن اولین گل خود به همراه منچستر یونایتد در لیگ قهرمانان اروپا مقابل ویارئال، اکنون اولین گل خود را در لیگ برتر انگلیس هم به ثمر رسانده است.

به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد در هفته سیزدهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف چلسی رفت و این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و جدال دو تیم برنده ای نداشت. تک گل منچستر یونایتد را در این بازی جیدون سانچو به ثمر رساند؛ گلی که اولین گل این بازی هم بود و روی اشتباه جورجینیو و توپ لو دادن او در وسط زمین به ثمر رسید.

جیدون سانچو در دقیقه 50 گل اول منچستر یونایتد را وارد دروازه چلسی کرد؛ گلی که اولین گل این بازیکن در لیگ برتر انگلیس هم به حساب می آید. سانچو پس از اینکه مقابل ویارئال اولین گل خود برای منچستر را به ثمر رساند اکنون مقابل چلسی هم اولین گل لیگ برتری خود را زد تا به نوعی درخشش او آغاز شده باشد.

این وینگر انگلیسی در تابستان گذشته از دورتموند به منچستر یونایتد پیوست اما در دوران اوله گونار سولشر فرصت چندانی برای بازی و درخشش به دست نیاورد. اکنون با رفتن سولشر او بیشتر در ترکیب شیاطین سرخ قرار می گیرد و از این فرصت ها برای درخشش استفاده می کند.

1470