فرصت‌سوزی عجیبی که خشم رونالدو را برانگیخت؛ وقتی فرد به جای پاس‌دادن چیپ زد!

فرصت‌سوزی عجیبی که خشم رونالدو را برانگیخت؛ وقتی فرد به جای پاس‌دادن چیپ زد!

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سیزدهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس منچستر یونایتد و چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت هر چند که اگر در دقایق پایانی هافبک منچستر یونایتد یعنی فرد دقت بیشتری به خرج می داد، شیاطین سرخ می توانستند این بازی را با پیروزی به پایان برسانند.

به گزارش فوتبالی، در حالی که بازی چلسی و منچستر یونایتد با نتیجه تساوی یک بر یک در جریان بود، در دقیقه 88، فرد، هافبک منچستر یونایتد در موقعیتی بسیار مناسب مقابل دروازه چلسی قرار گرفت به طوری که او هم می توانست با یک شوت خوب، خطری جدی بر روی دروازه چلسی ایجاد کند و هم اینکه فضای بسیار مناسبی برای پاس دادن به کریستیانو رونالدو داشت. اما فرد روی این صحنه اشتباه ترین تصمیم ممکن را گرفت که خشم فوق ستاره پرتغالی را برانگیخت.

فرد هنگامی که در این موقعیت مناسب قرار گرفت، مندی، دروازه بان چلسی لحظه تصمیم گرفت که قدری جلو بیاید و زاویه را برای فرد تنگ کند، همین قضیه موجب شد تا فرد تصمیم بگیرد که یک ضربه چیپ مانند به توپ بزند و شوتی آرام به توپ زد که قدرت کافی را نداشت و در دستان دروازه بان چلسی قرار گرفت.

رونالدو که در موقعیتی مناسب قرار داشت، با دیدن این تصمیم فرد به شدت عصبانی شد و دستان خود را به نشانه اعتراض بالا برد و فریاد زد چرا که اگر فرد به او پاس می داد شاید گل دوم شیاطین سرخ در دقیقه 88 به ثمر می رسید.

1470