عکس؛ روز شاد خانواده رونالدو و بازی کودکانه پسر بزرگ او با خواهر و برادر!

عکس؛ روز شاد خانواده رونالدو و بازی کودکانه پسر بزرگ او با خواهر و برادر!

پایگاه خبری فوتبالی - خانواده کریستیانو رونالدو در روزی که فوق ستاره پرتغالی مشغول بازی منچستر یونایتد و چلسی بود، آخر هفته خوبی را سپری کردند و تصمیم گرفتند که در این روز از آب و هوای شهر منچستر که زمستانی و سرد شده است، لذت ببرند.

به گزارش فوتبالی، روز یکشنبه در انگلیس و اروپا به عنوان آخرین روز هفته به حساب می آید و جورجینا رودریگز، نامزد کریستیانو رونالدو به همراه بچه های فوق ستاره پرتغالی این روز را به پیاده روی و تفریح پرداختند و بدین ترتیب اوقات خوشی را سپری کردند.

نامزد کریستیانو رونالدو تصاویری را از این آخر هفته شاد خانواده رونالدو منتشر کرد که در یک عکس می بینیم که آن ها در کنار هم مشغول پیاده روی هستند و در عکس دیگر می بینیم که پسر بزرگ رونالدو یعنی کریستیانو جونیور که 11 سال دارد در کنار خواهر و برادر کوچک خود مشغول بازی کودکانه شده است و بدین ترتیب خود را با آن ها سرگرم کرده است.

رونالدو و جورجینا رودریگز یک دوقلوی دیگر هم در راه دارند و بدین ترتیب تعداد فرزندان رونالدو به عدد 6 خواهد رسید. فوق ستاره پرتغالی از لحاظ فوتبالی هم در تیم ملی پرتغال و هم در باشگاه خود منچستر یونایتد شرایط سختی را دارد و به طور کلی سال سختی در انتظار او است.

1470