طرح؛ مسی و راموس برای اولین بار کنار هم بازی کردند!

طرح؛ مسی و راموس برای اولین بار کنار هم بازی کردند!

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته پانزدهم از رقابت های لیگ فرانسه، پی اس جی و سنت اتین به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی پاریسن ژرمن موفق شد با نتیجه سه بر یک سنت اتین را شکست دهد و پیروز این میدان شود اما در این دیدار نکات مهمی وجود داشت.

به گزارش فوتبالی، یکی از مهم ترین نکته های این بازی حضور سرخیو راموس در ترکیب پی اس جی بود. راموس پس از چیزی حدود 6 ماه دوباره به میادین برگشت و در ترکیب ثابت پاریسن ژرمن برای این بازی حاضر بود و بدین ترتیب راموس اولین بازی خود را برای پاریسن ژرمن انجام داد چرا که این مدافع اسپانیایی از زمانی که در تابستان گذشته به پی اس جی پیوسته بود، مصدوم بود و تاکنون نتوانسته بود برای تیم پاریسی به میدان برود.

در بازی امروز، سرخیو راموس و لیونل مسی برای اولین بار کنار هم بازی کردند، دو بازیکنی که در رئال مادرید و بارسلونا کاپیتان بودند و در ال کلاسیکو ها جدال های معروفی با هم داشتند به طوری که صحنه شاخ به شاخ شدن آن ها در ال کلاسیکوی فصل 2018/19 در سانتیاگو برنابئو فراموش نشدنی است.

اکنون راموس و مسی با هم هم‌تیمی شده اند و پیراهن پی اس جی، روی پیراهن رئال مادرید و بارسلونای این دو بازیکن قرار گرفته است.

1470